''Bu gece gökyüzünde yıldızlar değil sevdiklerimiz var.'' 6 Şubat 2023 ∞
Sevdiklerinizin kıymetini bilin.
İyi okumalar. Drama boğuluyoruz bugün...
-
Elif'in eli karısının çıplak bedeninden aşağıya doğru inerken İlkin onu durdurdu. Onu üzerinden atıp yatakta doğrulduğunda yerdeki kıyafetlerini toplamaya başlamıştı.
''Ne oldu?'' Şaşkındı Elif. İlkin cevap bile vermiyordu üstünden çıkarttığı kıyafetlerini geçiriyordu sadece. Sinirinden konuşmamayı tercih etti. ''Yüzüme bakar mısın?''
''Baksam ne olacak? Doğruyu söyleyecek misin?'' Elif'in ona dürüst davranmadığını düşünüyordu ve Elif bunu biliyordu çünkü öyleydi. Dayanamıyordu artık İlkin. Elif bir şeyler saklıyordu bundan emindi ve artık bu yalandan mutlu hallerini sürdüremeyecekti. Tiyatro dönüyordu bu evde aylardır bir de kalkıp burada yalandan sevişmeyecekti. Bir hışın ayağa kalktığında Elif onun arkasından şaşkınlıkla doğruldu. ''Dışarı çıkıyorum.''
''Sen ciddi misin hem de bu saatte?'' Saat gecenin biriydi biri! Bu saatte işi neydi!? ''Saçmalama karımı bu saatte dışarıya yalnız bırakacak değilim.'' Müthiş... Haftalardır ortalarda olmayan koruyucu Elif modu açılmıştı. Sinirinden gülmeye başladı İlkin.
''Hadi ya sen çıkarken bana soruyor musun?'' Blöf yapıyordu elbette ki çıkmayacaktı. ''Gecenin köründe sen Hande'nin evine gittiğinde ben sana soruyor muydum?''
''Hande benim arkadaşım.''
''Ne yani ben şimdi çıktığımda sevgilimin yanına mı gidecektim?'' Şaka gibiydi!
''Ben onu demek istemedim İlkin.''
''Bana bu gece dürüst olacaksın Elif.'' İşaret parmağını kaldırmıştı ve çok ciddiydi İlkin. ''Bu gece bana neler çevirdiğini söyleyeceksin yoksa giderim.'' Giderdi. Kapıya doğru yöneldiğinde yüzüne bile bakmadı. ''Gerçekten giderim.'' Söyleyecekti iple bağlayıp eziyet çektirmesi gerekse bile söylettirecekti İlkin kararlıydı.
Elif ağlayarak üzerini değiştirmeye başladığında çantasındaki paketi çıkarttı. Geçen gün Hande'nin almak için gelip alamadığı paketti bu... Zehra olduğu için almamıştı. Kaşları çatıldı birden... İlkin açıklama mı istiyordu? Verecekti. Önüne koyacaktı paketi ve her şeyi açıklayacaktı artık. Daha fazla bu saçmalığa boyun eğmek istemiyordu Hande'ye destek de bir yere kadardı! İlkin onun her şeyiydi. Onu çok seviyordu zaten yeterince üzmüştü ve daha fazla üzmeyecekti. Daha fazla zarar vermeyecekti bu evliliğe. Üstünü değiştirdikten sonra paketi aldı ve yanına geçti karısının.
''Anlayacağın olay bu.'' İlkin önünde duran kapalı pakete bakarken şaşkın bakışlarını ona çevirmişti.
''Nasıl yani sen şimdi bana bunun içinde ne olduğunu bilmediğini mi söylüyorsun?''
''Bilmiyorum.'' Kafasını iki yana salladı Elif. ''Ne kadar ısrar ettiysem de söylemedi. Aylardır bunu ona taşıyorum ama içinde ne olduğunu bile bilmiyorum.''
''Elif bu çok riskli farkındasın değil mi?'' Çok ciddiydi İlkin. İçinde ne varsa parfüm falan olmadığı kesindi Hande'ydi bu sonuçta. Aylar önce evliliği sırf yaptığı yasadışı işler yüzünden bitmişti masumane bir paket olmadığı kesindi... ''Kendini bok yere mi riske atıyorsun şimdi!?'' Şaka gibiydi!
''Hande çok zor zamanlar geçirdi İlkin biliyorsun ve yanında kimse yoktu sadece ben vardım.'' Bu doğruydu Zehra bile durmamıştı yanında. Elif sırf bu yüzden kavga bile etmişti onunla ama Zehra bunun onunla Hande arasında olduğunu söyleyip karışmaması gerektiğini bağırarak söylediğinde Elif çıkıp gitmişti yanından. O günden sonra adam akıllı da konuşmamışlardı zaten. ''Hande bu bana iyi geliyor deyip durdu ama asla içinde ne olduğunu öğrenmeme izin vermedi. Madem ona iyi geliyordu ben de arkadaşımı iyi görüyordum neden yardım etmeseydim?'' Çok masumane bir düşünceydi bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM 2 #HanZeh gxg
FanfictionİKİLEM kitabının devamıdır...❗️+18 uyarısı!! ⛔️ Uygunsuz olaylar içerir ve ÖNERİLMEZ.