Domates, biber, patlıcan, hıyar... Yarınki maçta Vakıfımıza başarılar... (besmele çekiyor.)
Haftasonuna kadar bölüm yok.
İyi okumalar.
-
Hande koşarak dışarıya çıktığında maskeli maymun kaybolmuştu.
''Zehra'nın gerginliğini alacakmış! Horoz!'' Trafiğe doğru bağırıyordu siniri içine sığmıyordu. ''Bir daha karıma yaklaşırsan seni düz oturur ters si-'' demeden yanından bir araba patenaj çekerek geçmişti. ''Ulan eşşoğlueşşek!'' Asfalttan toz duman yükseliyordu.
Hande öksürürken Zehra ve Elif arkasından geliyorlardı. Hande sağa sola bağırmıştı bir de üstüne arkasından fırlamıştı Rakun'un. Mükemmel! Şimdiden harika bir balo oluyordu. Hande'nin atak geçirdiği çok barizdi Zehra bunu görebiliyordu. Onun çantasından paketi alıp geri yanına döndüğünde gitmişti. Elif o garip tipin arkasından maymun diye bağırıp gittiğini söylemişti...
''Karım mı dedi o?'' Koşarken Elif soruyordu.
''Sus Elif.'' Hiç vakti değildi. Birden Hande arabasına doğru koşup içine bindiğinde ciyakladı Zehra. ''Hande!'' İnanamıyordu bu yaşanıyor muydu!? ''Hande napıyorsun!? Hande çoktan gaza basmıştı bile.
''Zehra saçmalama!'' Elif ön yolcu koltuğuna binerken söylüyordu ama dinlemiyordu Zehra. Kontağı çevirip o da gaza bastı. ''Zehra!'' Arabanın lastikleri yanmıştı.
''Bir bu eksikti!''
''Kim bu Zehra?'' Ağlayacaktı Elif. İlkin'e her şeyi söylemişti. E Hande'ye paket taşımayı da bırakmıştı. Gizlisi saklısı yoktu artık. Tüm günahlarından arınmıştı! Hayatı normale dönmeliydi. Şu an olanlar tam olarak neydi ya!? Allah tam belamı verdi derken Zehra'nın ani dönmesiyle birden bire yan cama yapıştı. ''Herkes delirdi!'' Kusacaktı. ''Sana araba sürmeyi kim öğretti!?'' Evet evet kesinlikle kusacaktı.
''Ön arabadaki deli.'' Gülümsüyordu Zehra. ''Benim delim.''
''Aşk insanı deli eder derler ama bu kadarı da...'' Eliyle ağzını kapattı. ''Öğğğkk.''
''Ağzından en ufak bir şey çıkarsa bütün arabayı sana fırçalatırım Elif!''
''Burada sence problem ben miyim!? Sevgilin maskeli bir ucubeyi kovalıyor ve biz de onu takip ediyoruz! Mükemmel be!''
''Biz sevgili değiliz.''
''Hadi lan oradan. Bir daha olmazsınız sanıyordum ama sizin iki götünüz aynı dondan mezarda bile ayrılmaz.'' Keşke Hande'ye masada o kadar sözü etmeseydi. Bunlar harbiden ayrılmazdı ki yeni yeni anlıyordu Elif.
''Kırmızı ışığa kaldık ya!'' Aniden durdu Zehra. ''Gittiler işte!'' Hemen yansaydı da yakalasaydı. Fırsattan istifade Elif'e döndü. ''Öyle Elif. Adına ne dersen de bu hayatta asla Hande'ye bir şey olmasına izin vermem. Maskeli tehlikeli tiplerin bir şey yapmasına da.''
''Tanıyorsun yani.''
''Evet.'' Önüne dönmüştü Zehra. Kızardı. Kırmaması gereken bir pot kırmıştı ama artık çok geçti. ''Hiç hoş biri değil. Bir süredir kurtulmaya çalışıyorum.'' Eni sonu açıklayacaktı zaten.
''Neyini saklıyorsun söylesene kim olduğunu işte.'' Kesin bir şeyler karıştırıyordu şüphelenmişti Elif. Yeşil yandığında Zehra çok sürmeden tekrar yakaladı onları.
''Boşver.'' O da bilmiyordu ki kim olduğu yoksa söylerdi. Şu saatten sonra saklayacak bir şeyi kalmamıştı her şeyi açıklayacaktı zaten. Gülümsedi. Belki de açıkladıktan sonra bu sefer Hande onu terk ederdi... Kaderin oyunu böyle bir şey miydi? ''Hande'nin önünü keseceğim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM 2 #HanZeh gxg
Fiksi PenggemarİKİLEM kitabının devamıdır...❗️+18 uyarısı!! ⛔️ Uygunsuz olaylar içerir ve ÖNERİLMEZ.