9: Kavga

2.7K 158 29
                                    



Utku

"Hakem orospu çocuğu musun baksana lan önüne!"

Sinirle bağırdım diğerleri gibi. Etrafta bir sürü ses vardı.

Piç herif ya para almıştı ya da cidden kördü.

"Hakemi satın almışlar kesin." Dedi sol tarafımda oturan Ozan.

Annesi yalvar yakar da olsa ikna olmuştu ama Ozanın iki katı fazla soru çözmesi gerekecekti. Çocuğun hayatında bakınca ben bile yorulup bunalıyordum ama onun sesi çıkmıyordu.

"Serhat abi iyi oynuyor be." Diye söyledi diğer tarafımdaki Efe. Yarım saattir ilerideki bir kızla flörtleştiği, daha doğrusu kızın onu sikine bile takmamasına rağmen kıza aç köpek gibi baktığı için maça son anda odaklanabilmişti.

"Kanka bir şey diyeceğim maç sonu kavga çıkmasın, İlhan abiler çok kötü sinirlenmiş."

Ozanın sesiyle kaşlarımı çatarak karşı tarafa baktım. İlhan abiler aşağı mahalledeki ekipti. Onlarla maçımız olduğu için bizim mahalledelerdi. İlhan abiyi hiç sevmezdim. Serhat abiye sataşıp dururdu. Sanırım aralarında kişisel bir mesela vardı.

"Kanka çıkarsa ben dalarım."

Ozanla ikimiz çok mantıklı bir şey söylemiş gibi duran efeye baktık.

"Kanka İlhan abi üflese duvara yapışırsın amına koyayım."

Sırıttım. "Kürdandan kolları var."

Efe ikimize kötü kötü baktı ama sanırım kestiği kızın önünde karizmayı bozmak istemediği için sakin kaldı. Mal.

Gözlerimi ne aradığımı biliyormuşum gibi etrafta gezdirdim. Aşırı vahşi ve testesteron kokan bir ortamda olduğumuz için gözüme sadece bir kişi çarptı.

Doruk, İlhan abilerin orada duruyordu. Efenin kestiği kızla ve yanındaki arkadaşlarıyla beraber konuşuyorlardı. Gözlerimi istemsizce onun üzerinde gezdirdim. Evet, onunla ilgili çözemediğim bir şeyler vardı sanki bir yerden çok tanıdık geliyordu.

Üzerinde beyaz bir hoodie, siyah kargo pantolon ve beyaz ayakkabılar vardı. Hafif uzun sarı saçlarını bir tokayla bağlamıştı. Böylece yüzü direkt olarak ortadaydı. Uzak olmasına rağmen buradan bile kırmızı yanakları belli oluyordu, üşümüştü sanırım.

Gözlerimi hemen kaçırıp maça odaklanmaya çalıştım. Beni ilgilendirmezdi.

Ozanın kolumu dürtüklemesiyle ona baktım ne var dercesine.

"Seninki bakıyor."

Kaşlarımı çatarak ileri baktım. Acaba Gökçe canlanıp maça mı gelmişti diye düşünürken Ozanın Doruk'u kastettiğini anladım. Ben ona bakınca hızla bakışlarını kaçırdı.

"Mal benimki doruk mu?" Dedim kaşlarımı çatarak.

Nedensizce tetiklenmiştim.

"Tilt olduğun çocuk işte." Diye düzeltti kendini. "Baya baktı sana."

Gözlerim tekrar benimle ilgisini kesmiş olan çocuğa döndüğünde bu sefer kaşlarım daha da çatıldı.

"Niye baksan ki?" Dedim kendi kendime konuşur gibi.

"Belki sizin gibi tipleri araştırıyordur. Benim gibi."

Aniden gelen kız sesiyle ozanla bakışlarımız önümüzde oturan kızıl saçlı kıza döndü.

"Senin ne işin var burada?"

Ozan Miraya kaşlarını çatarak bakarken mira çok bilmiş bir şekilde bize baktı.

Elma Suyu /Texting/ BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin