Taylor Swift - Invisible StringDoruk
"Utku neye bakıyorsun iki saattir?"
Yaklaşık 3 dakika boyunca yürüdükten sonra Utku'nun evinin önüne gelmiştik ama Utku sanki evi inceliyormuş gibi etrafa bakıyordu. Benim sesimle bir nefes verip elimi kavradı. Teması kalbimin çarpmasına neden olurken o bunu önemsemeden konuştu.
"Babam evde mi değil mi diye bakıyorum.."
"Hiç ışık yok değildir herhalde." Diye mırıldandım.
"Bilemeyiz, genelde eve geldiğinde kanepeye yığılır kalır bende sarhoş haliyle onu orada görmezden gelerek odama çıkarım." Dedi ve eve doğru ilerledi, elimi kavradığı için bende onu takip ettim.
"Sarhoşsa bizi görmez belki?" Diye sordum merakla.
"Valla babam benim hatalarımı görmek için ölü olsa dirilir." Dedi alayla.
Kaşlarımı çattım. O sırada evin kapısını açmak için elimi bıraktı Utku.
"Utku ben hata mıyım?" Dedim yarı sinirle.
"Eve erkek atıyorum daha büyük hata mı var?" Dedi sırıtarak anahtarı deliğe sokarken.
"Atma lan o zaman." Diyerek bi triple arkamı döndüğüm sırada hızla kolumu kavrayıp beni eski yerime geri döndürdü.
"Şaka kız gel buraya." Hafifçe gülerek beni evin içine sokarken gözlerimi devirip ayakkabılarımı çıkardım. Aynı şekilde beni takip edip arkamızdan kapıyı kapattı. Ev karanlıktı.
"Babam yok iyi." Dedi hızla.
O koridorun ışığını yakarken ona baktım direkt olarak.
"Nereden anladın anında?"
"Alkol kokusu yok."
Mantıklı der gibi bir ses çıkarıp beni odasına doğru yönlendirmesine izin verdim.
Kalbim şu an aşırı hızlanmıştı çünkü cidden Utku'nun evindeydim. Ev falan o kadar önemli değil de Utku'nun yanında olmak hatta az önce elimi tutmuş olması bile ayaklarımı yerden kesmeye yeterdi.
Koridorun sonundaki odaya girdik beraber. Gözlerim direkt onun odasında gezinirken kapıyı kapattı arkamızdan ve kilitledi. Merakla ona çevirdim bakışlarımı.
"Babam gelirse diye.." boğazını temizleyip yatağına oturmamı işaret etti. "Saat gece yarısı olmak üzere, seninkiler sorun etmiyor mu?" Dedi direkt konuyu değiştirip.
Utku'dan beklemediğim derecede düzenli odada gözlerimi gezdirirken yatağa oturdum ve omuz silktim.
"Karışmıyorlar çünkü mahalleden ayrılmayacağımı biliyorlar. Genelde Mira'yla sabahın dördüne kadar çekirdek çitleyip mahallede otururuz."
Hımm diye bir ses çıkarıp yatakta yanıma oturdu. Odada camdan giren ayın ışığından başka bir ışık yoktu. Etraf görünüyordu ama ışığın az olması daha da gerginlik katıyordu ortama. Kötü bir gerginlik değildi tabi ki...
"Mira ile kaç senedir arkadaşsınız?" Diye sordu cidden meraklı bir sesle. Gözlerimi ondan çekmeden dudaklarımı aralarım konuşmak için. Acaba pastanede olduğu gibi beni mi kıskanıyordu yine?
"Altı yaşımdan beri arkadaşız." Diye cevapladım.
"Hiç erkek arkadaşın yok mu?"
Sırıttım. "Erkek olarak arkadaş mı yoksa erkek arkadaş mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Suyu /Texting/ BXB
Novela Juvenilİki aydır flörtleştiği kızın erkek olduğunu öğrenen Utku konuşmayı kesmek yerine intikam almak için devam ettirmeye karar verirse ne olur? - Bölümler Texting olacaktır ağırlıklı olarak, arada düz yazıya geçerim ____ Yetişkin içerik ✔ Küfür, Cinselli...