Heyyy ik ben Fenna en ik ben 16 jaar oud! Mijn leven was echt fantastisch totdat alles misging! Heel mn leven zat op z'n kop. Totdat ik wist van mn eigen fouten
"Hehe ik haat school." zeg ik tegen mn beste vriendin."Ja ik ook word er gewoon moe van." Zegt Linda. "Trouwens heb jij wiskunde al gemaakt voor morgen?"vraagt ze aan me."Hoezo? Ben je het al weer vergeten te maken?"vraag ik."Ja echt sorry ik weet dat je het niet leuk vind als ik het niet doe maar please kan ik het overschrijven?"vraagt Linda.
"Nou ik weet het niet dit is al de 5e keer dat je het vergeet."zeg ik twijfelend. "Please?"vraagt Linda smekend."Ik zal erover nadenken."zeg ik. "Okayy dan."zegt ze chagrijnig. "Ik ga." zeg ik snel."Doei." Ik wacht niet op antwoord en rij snel weg. "Hey mam." Zeg ik even later."Hey schat hoe was het op school?" Tegenwoordig is dat altijd de vraag denk ik bij mezelf."Goed hoor alleen Potlood was chagrijnig."zeg ik."Potlood?" Vraagt mn moeder. "Dat is onze aardrijkskunde docent echt een vent die geen humor heeft."zeg ik met een overdreven stem."Waarom de naam Potlood?"vraagt mn moeder."Nou hij is echt zo dun als een spriet en Potlood vonden ik en Linda een bijpassende naam daarom Potlood."zeg ik."Fenna toch die arme man."zegt mn moeder meelevend. "Wat? Wij noemen hem gewoon zo."zeg ik. "Ik ga naar boven mn huiswerk maken."zeg ik terwijl ik naar boven ren. "Moet je nog niet wat drinken Fenna?"roept mn moeder."Nee mam hoeft niet!"roep ik terug.
Bah wat stom natuurkunde daar snap ik nou werkelijk niks van denk ik bij mezelf. Ik ga op mn telefoon zitten en scroll een beetje door instagram heen. Ik leg mn telefoon weer weg en probeer me te concentreren."Ik ga Linda bellen."zeg ik. Ik pak mn telefoon en bel Linda."heyy Fenna!"zegt ze. "Heyy Linda ik heb een vraag van natuurkunde."zeg ik."Wat dan?"vraagt ze. "Ja op bladzijde 23 en dan opgave 6."zeg ik. "Ow dat!"zegt ze."Dat is makkelijk ik stuur wel mn samenvatting."zegt ze."Thanks Lin."zeg ik."Geen probleem en succes!"zegt ze. "Dankje!"zeg ik en ik hang op. "Fenna kom je eten!"roept mn moeder."Ja ik kom." roep ik terug. Ik ren naar beneden en ga zitten op 1 van de beklede stoelen. Mn broertje Lukas zit naast me en begint al te eten van z'n patat."Lekker patatjes!"zeg ik. Ik begint te eten en als ik klaar ben loop ik terug naar boven om verder te gaan aan mn huiswerk. Als ik klaar ben met mn huiswerk ga ik film kijken. Ik scroll een beetje over Netflix en zoek dan een film uit. Als ik een halfuur aan het kijken ben word ik gebeld door mn beste vriend. "Heyy Dennis."zeg ik."Heyy Fenna!"hoor ik vanaf mn telefoon."Is er iets?"vraag ik." Ja ik had een vraag."zegt hij."Wat dan?"vraag ik."Nou ik dacht misschien wil je wel met me naar de film?"vraagt hij aarzelend."Nu nog? Het is 11 uur."zeg ik met verbazing in mijn stem."Ja weet ik maar ik dacht misschien wil je wel."zegt hij. "Nou nee sorry Dennis niet zo laat misschien een andere keer." Zeg ik."Okay doei."zegt hij."Doei."zeg ik en ik hang op. Als de film afgelopen is kleed ik me om in mn trui en mn joggingbroek en ga ik nog even naar beneden."Ik ga slapen weltrusten!"zeg ik. "Weltrusten."zeggen mn ouders.Ik loop naar boven en poets mn tanden. Als ik mn mond afgespoeld heb ga ik naar mn kamer en doe het licht uit. Ik ga in mn bed liggen en sluit mn ogen en binnen een paar minuten lig ik te slapen.
~688 woorden~Dit was het 1ste deel(ook mn eerste boek btw dus let niet echt op foutjes ofzo ik probeer het te verbeteren)
Deel 2 komt hopelijk snel!
Doei!xx❤️
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...