Ik zit op de bank en ben best zenuwachtig. Ik vind het gewoon zo spannend om Matthy weer te zien maar ook omdat Rob me leuk vind. Ik wil naar de douche stappen maar dan krijg ik een appje.
Robbie🔥
Robbie:zin in schoonheid?U:ja gwn beetje spannend
Robbie:snap ik tot strks
U:tot strks
Ik zucht. Ik weet het gewoon niet meer. Wie vind ik nou leuker Robbie of Matthy? Ik stop met piekeren en ga onder de lauwe douchestraal staan. Als ik uit de douche kom kijk ik hoeveel graden het is. "Wow 34 graden."zeg ik in mezelf. Ik loop naar de kleding kast en doe een lichtblauw topje en een wit strak rokje. Ik kam mn haar en doe het in een hoge staart. Ik doe nog oorbellen en armbanden om. Ik pak mn sleutels en doe mn All Stars aan. Als ik in de auto zit doe ik mn zonnebril op en rij ik naar cdh. Als ik aankom gaat het hek al open. Ik stap uit en word een beetje zenuwachtig. Raoul doet de deur open en Robbie staat erachter. "Heyy Fenna."zegt Raoul. "Heyy Roelie."zeg ik. Hij lacht en loopt de kamer weer in. "Komt goed hé."fluistert Robbie me toe. Als ik binnenkom zie ik dat Matthy me heel even aankijkt. Ik kijk snel weg en ga naast Robbie zitten. Ik voel de ogen van Matthy branden op mn huid. "Dus Fennelientje een potje voetbal?"zegt Koen uitdagend. "Als jij het wil."zeg ik. We lopen naar de tuin en maken teams. Ik zit met Robbie en Matthy. Koen heeft de bal en ik ren er op af. Ik heb al snel de bal en ren op het goal af. Milo schopt hem weer terug naar Koen. "Klootzak."zeg ik lachend. Milo lacht en helpt me over eind. "Hey niet de tegenstander helpen."roept Koen. Ik ren achter hem aan en pak de val weer af. Dit keer met meer succes want ik trap hem zo in het goal. "1-0."roept Robbie. Hij geeft me een knuffel en een kus op mn voorhoofd. Ik word warm en zie dat Matthy jaloers kijkt. Ik loop snel naar binnen en ga naar de wc. Ik wil niet dat Robbie Matthy boos maakt. Ik zucht. Hoe ga ik dit oplossen? Raoul komt naar me toe. "Hey gaatie?"vraagt hij. "Ow j-ja het gaat."zeg ik. "Fen zeg nou wat er is."dringt hij aan. "Okay dan."begin ik. "Rob vind me leuk en daardoor is Matthy nu jaloers en ik wil niet Rob kwetsen maar ook niet dat ze ruzie krijgen."zeg ik eerlijk. "Snap ik Fen maar als je iemand niet leuk vind moet je dat eerlijk zeggen."zegt Raoul. "Weet ik maar hoe?"vraag ik mezelf af. "Als je er nog even over nadenkt hoe je het wil zeggen dan kan je een keer als het echt te ver gaat het zeggen."stelt Raoul voor. "Ja dat is wel slim bedankt."zeg ik dankbaar. "Geen probleem hoor Fen kom je nog even in de tuin zitten?."vraagt hij. "Ja is goed."zeg ik. We lopen terug naar de tuin en ik ga zitten. Ik zie dat Matthy een beetje vuil naar Robbie kijkt. Ik zucht. Ik wil gewoon geen ruzie. Ik zie dat Matthy naar me kijkt. Opeens gaat Rob naast me zitten. Ik wil naar Raoul kijken maar zonder dat ik het door hebt slaat Matthy Rob in z'n gezicht. Ik schrik en moet opeens aan de ruzies en de klappen van mijn vader denken. Raoul haalt de jongens uit elkaar. Ik probeer mn tranen tegen te houden maar dat lukt niet meer. "Wat is er toch aan de hand met jullie?"roep ik boos. Het blijft stil. "Nou zeg dan."dring ik aan. "Weet je wat prima dit was het slechtste idee ooit."zeg ik. "Watvoor idee?"vraagt Matthy nu. "OM HIER NAAR TOE TE KOMEN."schreeuw ik nu. Ik loop naar de auto en rij zo snel mogelijk naar huis.
~706 woorden~
Deel 29 alweer. Ik vind het zo leuk dat zoveel mensen mijn boek lezen dankjewel daar dus voor! Veel plezier in het volgende deel en hoe gaat het aflopen?
Doei! Xx❤️
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...