~2 weken later~
Ik word wakker en loop naar de woonkamer. De laatste 2 weken heb ik doe boys niet veel gesproken. Ik maak wat ontbijt klaar en ga aan de eettafel zitten. Ik pak mijn telefoon erbij en ziet dat ik 3 appjes heb gekregen.
De bankzitters🤑
Milo:jooo fenn we hebben vanmiddag en vanavond Pool party kom je ook?Koen:jaaa fennelientje!
U:hoelaat en wie komen er allemaal?
Koen: Benthe is erbij
Rob:het is om 4 uur maar je mag natuurlijk eerder komen
U:is half 3 goed?
Raoul:helemaal top
U:okayy tot dan!
Ik doe mn bord in de vaatwasser en haal de overige spullen eruit. Ik ga naar de badkamer en ga stap in de douche. Als ik klaar ben kijk ik op mijn telefoon. "35 graden zo'n Pool party mag wel."zeg ik in mezelf. Ik loop naar mn inloopkast en doe een kort lichtblauw broekje met een roze topje aan. Ik doe daarna mijn zwart-witte nikes aan. Ik borstel mn haar nog even en doe het in een hoge paardenstaart. Ik doe oorbellen in en nog een enkelbandje. Ik pak mijn autosleutels en loop navar mn auto daarna rij ik naar de winkels. Als ik aan gekomen ben ga ik naar de H&M. Ik kijk even rond maar zie niet echt iets liggen. Ik loop de winkel uit. "Misschien hebben ze iets bij De Stone."zeg ik in mezelf. Ik loop naar De Stone. Als ik binnenkom zie ik meteen al een leuke bikini. Ik pak de bikini eruit en kijk naar het kleurtje. Mintgroen is echt best wel leuk. Ik zoek de juiste maat en reken dan af. Als ik weer buiten ga besluit ik even wat drinken te bestellen. Ik loop naar de Mac. "Hallo wat kan ik voor je doen?"vraagt een medewerker. "Zou ik graag 1 aardbei milkshake mogen?"vraag ik. "Komt eraan." De medewerker loopt snel weg. Ik kijk om me heen. Opeens zie ik iemand daar zitten....
Pov Matthy
"Komt ze hierheen?"vraag ik verbaasd. "Ja tuurlijk."zegt Koen. "Waarom wist ik daar niets van?"vraag ik. "Rob wilde niks zeggen."zegt Koen. Ik zie dat Raoul en Milo hun handen op hun voorhoofd slaan. "Gast wat doe je nou?"zegt Milo. "Ja het is toch zo."zegt Koen. "Rob wilde niet dat Matt het wist."zegt Raoul. "Hoezo mag ik niks weten?"vraag ik. "Omdat je dan Rob uit haar buurt wilde halen en dat vind hij gewoon niet fijn. We zijn met z'n allen vrienden en dat moet zo blijven ook."zegt Raoul. "Lekkere vrienden heb ik dan! Niks zeggen over iemand die random komt voor een dom Pool party en ik weet helemaal geen ene donder."zeg ik boos. Ik loop de kamer uit. 'Wat een losers' denk ik bij mezelf. Ik ga op bed zitten. Ik ga nog maar wat video's editen.Pov Fenna
Daar zit Denise...
Ik kijk snel een andere kant op en hoop dat ze me niet heeft gezien. "Bestellig nummer 38."roept iemand vanuit de balie. Opeens loopt Denise voor me. Ik voel me zenuwachtig. Hier kan ik haar niet vloeren al zou ze me iets aan willen doen. Ze pakt haar bestelling en gaat weer terug aan tafel zitten. Phew gelukkig. Even later loop ik met mn milkshake uit de Mac en ga ik naar mn auto. Als ik aangekomen ben heb ik mn milkshake al op en stap ik in de auto. Ik stuur naar de boys dat ik eraan kom. Als ik mn telefoon weg doe en mn auto start staat opeens iemand voor mn auto. Ik kan niet goed zien wie omdat het best donker is in de parkeer plaats. Opeens hoor ik geschreeuw en die stem herken ik. "Denise wat moet je?"vraag ik. "Ik hoef niks van je."zegt ze. "Nou rot dan op."zeg ik. Denise loopt naar de voorkant van mn auto. Ze zet er 1 voet op. 'Als je dat maar waagt.'denk ik bij mezelf. Ik stap uit en duw haar aan de kant. "Wat wil je nou?"vraag ik boos. "Helemaal niks maar dat vriendje van je wel."zegt ze. "Je bedoelt Matthy?"vraag ik. "Ja dat is toch je vriendje?"vraagt Denise. "Was mn vriendje het is uit."zeg ik. "Aha dus waar kan ik hem vinden?"vraagt ze arrogant. "Helemaal nergens."zeg ik. "Okay dan doe ik wel gwn dit als je het niet wil zeggen."zegt ze. Opeens wil ze me slaan. Ik pak dr vuist en vloer haar. Ik stomp haar in dr buik en trap haar op dr gezicht. Ik loop weer terug naar mn auto en rij weg.
Pov Matthy
Ik zucht. Ik ben de nieuwe video aan het editen maar er komt weinig inspiratie in voor. Ik zit maar met die gedachten over Fenna. "Yoo Matt luktie?" Koen komt opeens de kamer binnen. "Ehh ja gaat wel gewoon geen inspiratie."zeg ik. "Moet ik je helpen?"vraagt hij. Ik kijk op de klok. Het is half 2. "Prima."zeg ik. Koen gaat naast me zitten.
~tijdskip tot kwart over 2~
"Thanks Koen."zeg ik. "Geen probleem Matt kom je naar beneden Fenna komt zo."zegt Koen. "Yep kom er aan."zeg ik. Ik loop achter Koen aan en ik ga naast Milo en Koen op de bank zitten. Robbie kijkt heel even maar ik gun hem geen blik. Hij moet gewoon van Fenna afblijven. We praten nog wat met elkaar maar mn aandacht zit er niet echt bij. Nu maar afwachten tot Fenna er is.
~950 woorden~Jaaa weer een nieuw deel. Ik wilde er wat meer tijd aan besteden dus ja hier is het dan! Veel plezier met het volgende deel!
Xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...