"Wat is er?"vraagt Matthy. "Dat zijn Linda en Dennis."zeg ik met een paniekerige stem. Matthy wil al op hun afstappen maar ik hou hem tegen. "Niet doen Matt ze zijn het echt niet waard."zeg ik. We lopen naar binnen en we halen allemaal eten. "Waarom eten?"vraag ik. "Vanavond hebben wij filmavond en er is nog 1 verrassing die krijg je zo te zien."zegt Matthy geheimzinnig. "Je maakt me nieuwsgierig."zeg ik. Hij pakt mn hand vast en we lopen naar de kassa. Uit mn ooghoek zie ik Dennis heel jaloers naar mij kijken. Als we afgerekend hebben lopen we naar de auto. "Ik breng ff het winkelkarretje terug."zegt Matthy. "Is goed hoor."zeg ik. Ik ga alvast in de auto zitten en opeens hoor ik een hard geluid op het raam van de auto. Shit Dennis en Linda. Ik doe het raam open. "Ja?"vraag ik. "Heb jij verkering met die gast?"vraagt Dennis boos." Ja dus laat me gewoon met rust vieze stalker."zeg ik. Hij wil me bij mn kraag pakken maar ik doe de deur open en raak hem in zijn maag. Ik stap de auto uit en ik zie dat Dennis aan het kokhalzen is. Linda wil me slaan maar ik heb haar al gevloerd. Ik zie dat Dennis mij wil slaan maar ik buk en trap hem weer in zijn maag. "Fenna!" Ik draai me om en zie dat Matthy er aan komt. "Wat de fuck gebeurt hier?"vraagt hij verbaasd. "Geef me de sleutels."zeg ik. "Maar."probeert Matthy te zeggen." Geef me de fucking sleutels."schreeuw ik. "Okayy rustig."zegt Matthy en hij geeft me de sleutels. We stappen in en ik rij al snel weg. "Wat de fuck gebeurde daar?"vraagt Matthy." Dennis is jaloers omdat ik met jou verkering heb en nu wilde ze vechten dus heb ik Linda gevloerd en Dennis een trap in zijn maag gegeven."zeg ik alsof het niks is." Hoe deed je dat?"vraagt Matthy." Kijk met turnen heb je soms vechtlessen en die ken ik nog wel uit mn hoofd."zeg ik. We komen aan bij cdh en we stappen uit de auto. We doen onze schoenen uit en we lopen naar de woonkamer. Matthy begint meteen te vertellen over wat er net is gebeurd. Ik ga naar de tuin en doe mn blouse uit. Ik zit nu in mijn sport bh en ik doe verschillende trucjes. Ik doe een flikflak en land in een spagaat. Daarna ga ik op mn handen staan en doe een spagaat in mn handstand. Even later komt Raoul naar buiten. "Wil je wat te eten?"vraagt hij. "Uhmm doe maar een broodje gezond."zeg ik." Komt eraan."zegt hij. Ik lach en ga weer verder. Even later is het eten aangekomen en gaan we aan de eettafel zitten. "Sinds wanneer doe jij gezond?"vraagt Koen." Sinds ik dat doe."zeg ik droog. "Nou ja ik verwacht een goed antwoord."zegt Koen. "En ik verwacht dat normale dingen kan eten zonder dat ik erop aangesproken word."zeg ik. De jongens grinniken en ik eet verder mijn broodje op. "Dus ben je er klaar voor?"vraagt Matthy even later. Ik sta met een blinddoek om mn hoofd en ik wacht. "Ja schiet nou maar op."zeg ik. "Okay doe je blinddoek maar af." Ik doe hem af en zie alleen een envelop. "Wat is dit nou weer?"vraag ik." Doe maar open dan kom je er vanzelf achter."zegt Matthy. Ik open het. "Nietwaar!"roep ik. "Yep."zegt Matthy. "Gaan we echt naar Ibiza?"vraag ik." Wij gaan echt naar Ibiza."zeggen de jongens in koor." Met z'n allen?"vraag ik." Met z'n allen."zegt Rob. Ik spring op Matthy af en hij vangt me op. "Ik hou zoveel van je Matt."fluister ik hem toe." Ik ook heel veel van jou."fluistert Matthy terug.
~tijdskip tot half 10~
Ik en Matthy lopen naar boven. We gaan onder de dekens liggen en we gaan film kijken. Matthy doet Led lights aan in de rode kleur. Ik ga tegen hem aan liggen. Hij doet zijn hand onder mijn shirt en raakt me bijna aan op de plek. "Doe maar hoor."zeg ik. Hij raakt me meteen aan op de plek. We eten chips en als de film is afgelopen val ik in slaap. Ik voel dat Matthh met mijn haar speelt. Daarna ben ik onder zeil.
~759 woorden~
Dit is deel 25 weer. Dit keer zonder cliffhanger! Veel plezier met het volgende deel!
Doei!xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...