Ik kijk op de test. Ik barst in tranen uit. Op de test staat dat ik zwanger ben. Ik begin te trillen. Ik pak mn telefoon en bel Matt.
Matthy:heyy Fenn is er iets
Ik:Matt ik ben zwanger
Matthy:rustig Fenn ik kom er nu aan.
Ik:is goed.
Ik hang op. Dit is de ergste dag van mn leven voor de 2de keer. Even later komt Matt binnen. Ik spring in z'n armen en begin heel hard te huilen. "Rustig Fenn het komt goed."zegt hij. Hij wrijft over mn rug. "Hey rustig aan dit lukt ons wel."zegt hij. "Kom we gaan buiten een frisse neus halen."zegt hij. We lopen door de stad. Als het avond is zitten ik en Matt op de bank. "Gaan we het morgen aan de boys vertellen?"vraagt hij. Ik zucht. "Ja is goed."zeg ik. We kijken onze film af. Matthy pakt wat chips. We eten het samen op. Dan vallen we samen op de bank in slaap.
~de volgende morgen~
Ik word wakker. Matt staat in de keuken. Ik loop naar de badkamer. Mn buik is wel wat dikker dan normaal niet dat het opvalt ofzo. Ik trek een rood shirtje aan met daaronder een baggy blauwe broek. Ik doe mn haar lekker los. Ik loop de woonkamer binnen. Ik en Matt eten ons ontbijt op. Ik vind het vooral wonderlijk dat ik alles niet heb uitgekotst. Als we klaar zijn lopen we naar de auto. Ik stap in. Ik merk dat ik best zenuwachtig ben. Matt legt een hand op mn been. Ik raak er minder zenuwachtig van maar rustig word ik niet. Als we aangekomen zijn komen de boys meteen naar buiten. "Waarom ging je gister opeens weg?"vraagt Milo. "Is er iets aan de hand?"vraagt Koen. Raoul weet al precies wat er aan de hand is. Hij kijkt me zo aan dat hij al weet wat er aan komt. We gaan op de bank zitten. "Wat is er nou aan de hand?"vraagt Rob ongeduldig. "Rustig Rob."zegt Raoul. "Okay luister Fenna is zwanger."zegt Matt. Ik knijp mn ogen dicht. Iedereen komt naar me toe. "Hallo maatje."zegt Koen. Iedereen komt kijken. Raoul bestelt pizza. Als de pizza er is gaan we eten. De boys praten niet echt over wat er is gebeurd. Benthe komt er ook aan en ze vind het geweldig dat ze tante word. We zitten weer in de auto. We hebben een afspraak gemaakt voor de verloskundige. Als we er zijn moet ik op een bed liggen. Ik krijg een soort van gel op mn buik. Ze haalt dan een ding tevoorschijn en begin dat over mn buik te wrijven. "Ik zie er niet 1 maar er zitten er 2."zegt ze. "Krijg ik een tweeling?"vraag ik. "Ja zo te zien wel."zegt ze. Na de verloskundige appt Matt de boys dat we inplaats van 1 kindje er 2 krijgen. Ik ga op de bank liggen. Ik kijk mn serie af. Matt heeft ondertussen spaghetti gemaakt. We eten alles op. Ik begin me moet te voelen dus ik stap onder de douche. Als ik gedoucht heb trek ik mn pyjama aan en val ik in slaap.~571 woorden~
Ja Fenna is zwanger niet van 1 maar 2. Het einde komt ook nader ik denk dat misschien h40 al het einde is. Veel plezier dus in het volgende en misschien wel laatste deel.
Xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...