Ik zit op de bank en zit na te denken. Waarover zul je nu wel denken? Nou ik heb nog 1 kamer over in mn appartement en ik wil daar wel iets van maken. Opeens krijg ik een appje.
Denise🥰
Denise:zullen we langsgaan bij de jongens?U:ja sure ik kan wel vragen
Denise:Top laat maar weten
U:komt goed
Ik ga naar de bankzitters chat.
De bankzitters🤩
U: Denise wil graag komenMatthy:wel met jou erbij toch?
U:yepp
Koen:hz Matt?
Matthy:dat kind is hartstikke verliefd op mij maar ik niet op haar.
Raoul:op wie dan wel?
Matthy:op niemand gast
Milo:jaja jij hebt sws oogje op fenna.
Koen:echt?!
Matthy:nee Koen
U: okay hoelaat?
Raoul:doe maar half 2
U:sure
Milo:tot later fenn
U: joe joe
Ik ga weer verder met nadenken. Ondertussen heb ik een appje gestuurd naar Denise dat ze kwart over 1 bij mij moet zijn. Het is nu half 1 dus ik ga douchen. Na het douchen loop ik naar de kledingkast en doe ik dit witte jurkje aan. Hij komt alleen boven mn knieën uit.
Ik doe mijn haar los en stijl het een beetje. Ik loop naar de deur want er word aangebeld. "Heyy Benthe!"zeg ik." Heyy wanneer ga jij weer naar Matthy?"vraagt ze." Vandaag met een vriendin."zeg ik." Mag ik misschien mee?"vraagt ze. "Uhmm ja denk het wel."zeg ik. Okayy dit is misschien dom want Benthe vind Matthy ook leuk. Even later is Denise al aangekomen en praten we nog heel even." Zullen we gaan?"vraagt Denise." Ja isg." Ik loop naar de gang en doe mn witte nikes aan.
We lopen naar de auto en we rijden al snel weg. Als we aangekomen zijn doet Raoul het hek al open. "Hey Fenna en daar hebben we Denise en wie is dat?"vraagt Koen." Dat is Benthe mijn buurvrouw."zeg ik. Benthe stelt zich voor aan Koen en dan lopen we naar binnen. Benthe stelt zich voor aan iedereen en dan gaan we bij het zwembad zitten. Ik ga liggen op het ligbed en Denise en Benthe liggen naast me. "Hebben jullie geen bikini's meegenomen?"vraagt Matthy." Nope."zeg ik. "Maar ik kan er wel 3 halen?"vraag ik." Ja is goed moet ik meegaan?"vraagt Matthy." Ja sure."zeg ik. We lopen naar de auto. Als ik zit geeft Matthy me een zoen op mn wang. Even later zijn we weer bij cdh en we lopen naar het zwembad. Ik gooi 2 bikini's naar Benthe en Denise. Ik ga me omkleden in de badkamer van Matthy. Ik loop naar beneden. Ik heb een rode bikini met witte hartjes erop. Ik ga op het ligbed liggen en ik zie dat de jongens gaan omkleden in de badkamer. Even later zijn ze terug en wij liggen nog op de ligbedden. De jongens gaan alvast in het zwembad. Even later is het 26 graden en dan gaan de jongens iets bespreken en ik denk dat ik het al wel weet. "Meiden let op ze gaan ons sowieso in het zwembad gooien."zeg ik." Doen ze maar lekker."zegt Denise een beetje boos." Okay dan jij Benthe?"vraag ik. "Ik doe mee."zegt ze. We lopen van het ligbed af." Shit ze hebben ons door."zegt Koen." Slim he?"zeg ik vol trots." Niet meer voor lang."zegt Matthy uitdagend. Denise komt eraan en probeert Matthy's aandacht te krijgen. Ze gaat voor hem staan en zegt: "Pak me dan." Matthy gaat langs haar en komt op mij af. Denise gaat boos naar binnen. Ik ren al gauw weg en heb het dus niet door. Matthy is natuurlijk veel sneller en heeft me dan al snel vast. Hij loopt naar het zwembad en gooit mij er in. Ik kom weer boven en zie dat de boys verbaasd naar Benthe en Koen kijken. "Nieuw stelletje?"vraag ik lachend. Ze stoppen met zoenen en kijken ons lachend aan." Een ja dus."zeg ik. Koen pakt Benthe op en gooit haar ook in het zwembad. Matthy lacht me uit." Klootzak."zeg ik. Ik kom makkelijk het zwembad en ren achter hem aan. "Hierkomen jij!"schreeuw ik. Ik ren achter Matthy aan maar hij draagt me al weer naar het zwembad. Ik leg mn armen in zijn nek en hij gooit me erin. Ik heb zijn nek nog vast dus hij komt achter me aan. Ik kom weer boven en ik en Matthy kijk elkaar even aan. Opeens uit het niets word er een glas op mn hoofd gegooit. Als het op mn hoofd beland breekt het en zie ik zwart.
Pov Matthy
"Fenna!"roep ik. Ze is bewusteloos en drijft naar de bodem. Ik duik naar beneden en pak haar op. Aan de zijkant bloed het. Ik til haar uit het water en leg haar op het ligbed. "He waar ben ik?"vraagt ze. "Het komt goed je hebt een glas tegen je hoofd gehad."zeg ik." Door wie?"vraagt ze. Ik kijk naar Rob en hij wijst naar de deur. Denise dus." Wacht heel even Rob kan je bij haar blijven?"vraag ik. Rob knikt ja en ik loop naar binnen." WAAR IS DENISE!"schreeuw ik.
~894 woorden~
Jaja deel 21 is er weer. Hopelijk vonden jullie dit een leuk deel. Ik wilde weer een spannend stukje dus hier is hij dan. Veel plezier met het volgende deel!
Doei!xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...