H36

154 3 0
                                    

Raoul geeft Robbie een stoot. Robbie kijkt boos naar hem. "Wat is er nou?"vraagt Matt ongeduldig. "Nou."begint Robbie. "Wat Rob probeert te zeggen is dat hij jullie met rust laat."zegt Raoul. "Met rust laat?"vraag ik niet begrijpend. "Ja hij heeft een vriendin."zegt Raoul. "Echt? Wat leuk Rob!"zeg ik. "Hoe heet ze?"vraag ik. "Jaimee."zegt Rob. "Aa zo leuk!"roep ik. Rob lacht. "Ik ga met haar bellen."zegt hij en hij rent de trap op. "Ik ga denk ik ook effe met Lieke bellen."zegt Raoul. "Is goed."zegt Matt.  Ik kijk op mn telefoon. Niks bijzonders. Benthe komt naar beneden. "Fen zullen we shoppen?"vraagt ze. "Ja is goed samen of met nog meer?"vraag ik. "Koen gaat mee dus misschien dat Matt wel mee wil."stel Benthe voor. Ik kijk vragend naar Matt. "Ja is goed hoor."zegt hij. "Yes!"roep ik. Matt lacht. Een kwartiertje later lopen we door de stad. Het is best gezellig en grappig. Ondertussen heb ik een wit jurkje met aan de achterkant touwtjes die je moet vast trekken, een roze met oranje jurkje en een blauwe rok met een blauwe top. Als we anderhalfuur onderweg zijn gaan we weer terug. Ik heb nog een jurkje met mintgroen en wit in een soort tie-die vorm. Ik loop naar boven en ga even met mn moeder bellen.

Pov Matthy
"Raoul kom is."zeg ik. "Ja Matt wat is er?"vraagt Raoul. "Nou kijk ik wil Fenna verkering vragen maar weet niet hoe kun je me helpen?"vraag ik. "Tuurlijk."zegt hij. Een uur later hebben we wat dingen geregeld. Ik roep de meiden en vraag of ze willen zwemmen. Even later komen ze naar beneden in hun bikini. Wat ziet Fenna er toch knap uit.

Pov Fenna
Ik zie dat Matthy naar me kijkt. Hij is ook best knap hoor. We gaan naar het zwembad. Matthy rent al snel achter me aan. "Ik ben je te slim af Matt."roep ik lachend. Ik ren zo hard als ik kan maar toch word ik opgetilt en in het zwembad gooit. Matthy komt er achter aan. "Matthyas het Lam."roep ik lachend uit. Hij zwemt naar me toe en ik voel een hand op mn heup. "Zullen we vanavond naar het strand?"vraagt Matt. Rob en Milo gaan niet mee. Raoul gaat en Koen gaan wel mee. "Jij Benthe?"vraag ik. "Ja hoor is goed."zegt ze. We zwemmen nog een tijdje door
~op het strand~
Ik heb mn blauwe rokje en top aan gedaan en het staat zo leuk. We hebben best veel plezier tot dat Matt me aantikt. "Ja wat is er?"vraag ik. "Kom je even mee?"vraagt hij. Hij pakt mn hand en we lopen weg. We lopen door tot Matthy naar een kleedje loopt. Het is zonsondergang. "Wat is dit Matt?"vraag ik verbaasd. "Fenna ik wil je iets vragen."zegt hij zenuwachtig. "Vertel op."zeg ik. "W-wil je verkering met me?"vraagt hij. Ik zie dat hij zijn ogen dichtknijpt. Ik blijf even stil. "Ja natuurlijk!"roep ik dan uit. Hij kijkt een beetje verbaasd. "Ik dacht dat je het niet meer wilde door dat gezeik met die foto."zegt hij verbaasd. "Ja klopt maar je verdiend een 2de kans."zeg ik. Hij lacht en tilt me dan op. We lopen terug naar de rest. Ik zie dat Raoul verbaasd kijkt als we hand in hand terug lopen. "He zijn jullie." Verder komt hij niet. Ik schiet in de lach. "Ik zal het even duidelijker zeggen dan Raoul maar we zijn weer terug bij elkaar."zegt Matt lachend. Ze komen ons allemaal een knuffel geven. Het word al wat kouder dus we gaan terug naar huis. Nu nog het andere deel vertellen....
~660 woorden~

Deel 36! Ja hoe gaat de rest reageren en wat gaat  Robbie er van vinden. Dan gaan jullie lezen in het volgende deel! Veel plezier alvast!
Xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu