♡Deel 22♡

191 4 2
                                    

Ik loop naar binnen en ik ga Denise zoeken. Ik ben woedend echt woedend. Ze staat bij de eettafel alsof er niks is gebeurd. Ik loop naar haar toe van achter zonder dat ze me ziet. Ze draait zich om en ik kijk haar woedend aan. Ik haal uit met mn vuist en valt achterover op de eettafel. Ik wil haar nog een hoek geven maar Raoul houd me tegen. Ik begin te schreeuwen. "VERDOMME LAAT ME LOS." roep ik uit woede. Ik probeer los te komen maar Raoul houd me in de houtgreep. De rest van de groep komt binnen rennen. "GODVERDOMME LAAT ME LOS." schreeuw ik nog een keer. Milo probeert me te kalmeren. Ik kom eindelijk los en ren ik op Denise af om haar nog een klap te verkopen maar Milo sleurt me terug naar de gang. "VERDOMME MILO LAAT ME FUCKING LOS." schreeuw ik. Ik geef Milo een stoot in zijn maag. Hij wankelt naar achter en ik worstel me los. Ik ren weer terug naar de kamer waar ik iedereen gebogen over Denise zie staan. "GA DE FUCK AAN DE KANT IK MOET DIE BITCH EEN KLAP VERKOPEN." zeg ik. "Rustig Matt je hebt haar al een klap verkocht." zegt Raoul. Ik zucht en probeer me in te houden. Ik trek Raoul aan de kant en zie dat Denise inmiddels bijgekomen is. Ik sleur haar omhoog aan haar kraag. "WAAROM DEED JE DAT?" sis ik haar half huilend toe. Ze kijkt me aan met een bange blik. Rob en Fenna komen inmiddels binnen gelopen. Fenna trekt me van Denise af.

Pov Fenna

Rob heeft mn hoofd verbonden en we lopen naar de buitendeur. We lopen naar binnen en ik hoor Matthy schreeuwen. Ik zie dat hij Denise bij haar kraag pakt. Ik ren op hem af en sleur hem van Denise af. Hij gaat huilend tegen mij aan staan. Hij zakt in elkaar en ik ga naast hem zitten. Ik sla een arm om hem heen en trek hem tegen mij aan. Hij huilt uit op mijn schouder. Denise kijkt ons boos aan. Hij is nog steeds aan het huilen en ik wrijf hem over zijn rug. "Sst het komt wel goed." fluister ik. Hij reageert niet en zijn hele lichaam schokt. Denise komt op ons afgelopen en ze trekt Matthy van me af. "Doet toch normaal malloot." zegt Denise. "Het was maar een glas." zegt ze arrogant. "Bitch wat the fuck zeg jij." zegt Matthy boos. "Denise je gaat nu echt te ver." zeg ik met tranen in mn ogen. "Haha ik ga te ver kijk hoe hij zit te huilen als een kleuter." zegt ze. Ik heb er genoeg van. Ik loop op haar af en geef haar een schop in haar maag. "Nu moet je echt normaal gaan doen vieze bitch." zeg ik. Ik zet een stap dichterbij en vloer haar vol. Ze valt achterover en ik ga op haar zitten. Ik pak haar bij haar kraag en begin haar in haar gezicht te slaan. Rob probeert me er van af te trekken maar ik ruk me los. Ik sla haar op nieuw. Als ik het genoeg vind loop ik naar boven en Matthy komt achter me aan. Ik geef hem huilend een knuffel. "Ik snap niet dat ze mij dit aan doet." zeg ik. "Ik ook niet Fen maar waarom deed ze dat eigenlijk?" vraagt Matthy. "Omdat ze jou leuk vind en jaloers was omdat jij mij in het zwembad gooide." zeg ik. " Het komt goed." zegt hij. We gaan samen op bed liggen en we vallen al snel in slaap.

~639 woorden~


Dit is Deel 22 en ja ik vind hem best leuk geworden. Ik heb bij het vechtstukje heb ik wel hulp aan mn nichtje gevraagd. Dus ja love naar jou <3 Veel plezier in het volgende deel!

Doei! xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu