Ik word wakker en kijk naast me. 'Waar is Matthy nou?' Ik ga op bed zitten. Ik loop naar de deur en ga naar beneden. "Zo hehe is mevrouw wakker."zegt Matthy. "Gast ik heb vannacht gevochten he."zeg ik. Matthy grinnikt. "Waar is de rest?"vraag ik. Rob en Milo liggen nog te pitten en Raoul en Koen zijn boodschappen doen."zegt Matthy. "Aah okay." Ik loop naar de keuken en pak een croissant. "Heb jij al gegeten?"vraag ik." Ja heb ik al gedaan hoor mama."zegt Matthy met een lief stemmetje. "Ach rot toch op."zeg ik lachend. Ik ga aan de eettafel zitten en ik eet mn croissant op. Matthy gaat naast me zitten en pakt zijn telefoon. "Kijk dit."zegt hij. Hij laat me een appje lezen van Denise. "Nou ja waar slaat dat nou op."zeg ik verbaasd. "Geen idee."zegt Matthy. "Waarom staat er dat ik met Dennis heb gezoend?"vraag ik verbaasd. "Omdat het misschien zo is."zegt Matthy opeens boos. "Nee Matthy dit heb ik echt niet gedaan je weet hoe Denise is."zeg ik. "Nou toevallig heeft ze me een foto gestuurd."zegt hij. Hij laat me de foto zien. Ik kijk er ongelovig naar. "Matthy dit kan niet want ik heb dit niet gedaan."zeg ik. "Je hoeft niks te zeggen dat hele reisje naar Ibiza gaat niet door."zegt hij. "Hoezo?"vraag ik. "Nee zeg niks meer voor 12 uur ben je weg."zegt Matthy. "Maak je het uit?"vraag ik nu bang. "Dat heb je goed geraden."zegt Matthy. Ik barst in huilen uit. "WAAROM DE FUCK GELOOF JE JE EIGEN VRIENDIN NIET."schreeuw ik. "Wat de fuck is er aan de hand."vraagt Rob. "NEE NIKS HOU GEWOON JE FUCKING MOND."roep ik. Ik loop naar boven pak mijn spullen en loop naar beneden. Zonder niks te zeggen stap ik de deur uit. Ik rij naar een parkeerplaats dicht in de buurt. Ik bel naar Benthe. "Heyy meid."hoor ik haar zeggen. "Kun je als je me ziet naar mn appartement komen?"zeg ik verdrietig. "Ja is goed hoor maar gaatie wel je klinkt zo verdrietig is er iets gebeurt?"vraagt ze. "Leg ik je zo wel uit."zeg ik. Ik wacht niet op antwoord en hang op. Daarna rij ik naar mn appartement.
Pov Rob
"Gast wat de fuck is er aan de hand?"vraag ik verbaasd. Matthy laat een foto zien met een tekst van Denise." Gast geloof jij dit nou echt?"vraag ik verbaasd. "Ja dat geloof ik."zegt hij. "WAT DE FUCK JE HEBT HET UITGEMAAKR VOOR LETTERLIJK NIKS."schreeuw ik nu uit woede. Ik kijk hem aan. "Of heb je soms een andere chick?"vraag ik doordringend. "Nee natuurlijk niet."zegt hij. "Ik ga naar Fenna."zeg ik vastbesloten. "Prima doe je ding."zegt hij en hij loopt naar boven.
Pov Fenna
Ik loop meteen de kamer in en ga op de bank liggen. Ik snap het niet waarom maakt hij het uit door zo'n stomme tekst. Ik hoor de deurbel gaan. "Benthe."zeg ik hardop. Ik doe de deur open. "Meid wat is er aan de hand."zegt ze. Ik trek haar mee naar binnen. Nadat ik alles uitgelegd heb begin ik weer te huilen. Ik voel dat Benthe een arm om me heen slaat. "Ach meissie toch."zegt ze. Benthe loopt naar de keuken en pakt een glaasje water. Ik drink het op en word al wat rustiger. Nadat we nog een halfuur gepraat hebben gaat Benthe weer naar huis. Ik pak mn telefoon. Appjes van de bankzitters. "Ze rotten maar op."zeg ik hardop. Opeens gaat de deurbel. Ik loop naar de deur en maak hem open. Ik schrik. Daar staat Robbie....
~653 woorden~
Jaa eindelijk weer een nieuw deel. Sorry btw dat het zo lang duurde. Ook weer een kleine cliffhanger. Veel plezier met het volgende deel!
Doei!xx❤️
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...