Warning: er komt in dit deel smut in voor🔞
Pov Fenna
Ik word wakker en kijk opzij. Ik zie dat Matthy nog slaapt. Ik stap voorzichtig van de bank af zonder Matthy wakker te maken. Ik loop naar de keuken en pak de borden en glazen uit de vaatwasser. Ik ga daarna aan de eettafel zitten en scroll door Tiktok.
Pov Matthy
~Begin smut~
Ik word wakker en zie dat Fenna niet meer bij me ligt. Ik ga recht zitten en zie dat ze aan de eettafel zit. Ik kan net op haar telefoon kijken en zie dat ze door mn Instagram scrolt. Ik loop naar haar toe en pak haar bij haar middel. Ze schrikt." Matthy ik schrik me rot."zegt ze lachend. "Sorry wilde je niet laten schrikken."zeg ik." Maakt niet uit hoor." Ze draait zich om en ze kijkt me aan. Ik kijk haar lustig aan. Ik pak haar op en we lopen naar haar kamer. Ik leg haar op bed en ik ga boven haar hangen. Ze doet mijn shirt uit en ik doe haar top uit.
Ik doe daarna haar rokje uit. 'Wauw het ze ziet er nu al lekker uit.'denk ik. Ik trek mijn broek uit en ze ziet dat ik stijf ben. Ze wrijft over mn bobbel. Ik kreun een beetje daarna pak ik haar op en zet ik kusjes in haar nek. Even later zijn we allebei helemaal uitgekleed. Ik doe een condoom om en ik maak me klaar voor binnenkomst. Ik laat haar wennen en even later begin ik te stoten.
Pov Fenna
Ik kreun en ik voel dat ik ga komen. ~ahh~ Matt ik ga komen. Even later komt Matthy ook en gaan we onder de dekens liggen.' Omg ik heb gewoon seks gehad met Matthy.'denk ik. Als snel voel ik dat Matthy een arm om me heen slaat en zo vallen we snel in slaap
~de volgende dag~
Ik word wakker en ik kijk om. Matthy slaapt nog. Ik loop naar de badkamer en denk na over gisteren. Ik loop naar de bank en ga heel even tv kijken. Ik ga weer naar de badkamer om mn haar te kammen.
Pov Matthy
Ik word wakker en zie dat Fenna er niet meer ligt. Ik draai me ff om en denk na over gisteren.' Ze was wel echt goed en eerlijk gezegd had ze perfecte vormen.'denk ik bij mezelf.
Ik stap uit bed en zie dat Fenna in de badkamer is. Ik ga achter haar staan. Ze legt haar hoofd tegen mij aan. "Ik ga me even omkleden."zegt ze. "Is goed."zeg ik en ik loop naar de bank.
Pov Fenna
Ik loop naar de kledingkast. Ik doe een zwart rokje aan zonder broekje eronder en eerlijk gezegd hij is best wel kort maar ik vind hem gewoon te leuk. Ik doe een geel topje aan. Ik kam mn haar en doe het in 2 vlechtjes en doe er nog 2 plukjes voor. Ik loop naar de woonkamer en Matthy geeft me een kus. "Ik ga Fen."zegt hij. "Is goed."zeg ik. Even later zit ik op de bank en kijk ik tv. Ik hoor de deurbel. Ik loop naar de deur en doe hem open. "Hey Benthe."zeg ik." Hey kan ik even met je praten?"vraagt ze." Ja natuurlijk kom binnen."zeg ik. "Wil je wat drinken?"vraag ik. "Nee dankje."zegt Benthe." Dus vertel."zeg ik." Heeft Matthy een vriendin?"vraagt ze. Ik denk na. We hebben wel seks gehad maar hij heeft me nog niet officieel gevraagd." Nee hoezo?"vraag ik." Nee gewoon maar ik ga doei."zegt ze en ze loopt weg. Het zal wel.
~tijdskip tot half 12~
Ik loop naar de slaapkamer en trek mn trui en joggingbroek aan. Ik ga in bed liggen en ik slaap al snel
~687 woorden~
Dit was deel 20. Uhmm ja ik wilde aan het echte spannende stuk beginnen. Ik heb nog nooit smut geschreven en ja ik weet niet ik vind het ook raar om te schrijven. Maar veel plezier in het volgende deel!
Doei!xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...