♡Deel 18♡

202 3 0
                                    

Pov Matthy
Ik word wakker en kijk op mn telefoon. Het is half 9. Ik zie dat Fenna nog slaapt. Ik loop naar de woonkamer en doe de tv aan. Ik kijk in de koelkast. Oeh mini pancakes. Ik maak ze klaar en doe er slagroom op met aardbeien. Ik zet ze op de tafel en wacht op Fenna. Ondertussen scroll ik door Netflix en zet dan Harry Potter aan.

Pov Fenna
Ik word wakker en kijk om. Matthy ligt niet meer bij me. Ik stap uit bed. Ik zie dat Matthy in de woonkamer zit en lekker tv zit te kijken. "Hey."zeg ik.' Ik twijfel is het nou aan of niet." Heyy schat."zegt Matthy. Ik word rood.' Omg hij noemde me schat.' Ik ga naast hem zitten. "Hier je ontbijt."zegt hij en hij geeft me pancakes met slagroom en aardbei." Aww wat lief."zeg ik en ik geef hem een knuffel. Hij slaat een arm om me heen. Ik bloos en eet mn ontbijt op.

Pov Matthy
Ik kijk op mn telefoon. Gemiste oproepen en berichten uit de bankzitters groep.

De bankzitters🤩
Rob: Matt waar blijf jij?

Raoul:kom je nog thuis of wat?

Milo:Matthy?!

Koen: ey gasten wss zit hij te pitten

Milo:ja je hebt gelijk

Raoul: we horen het morgen wel.

Matthy:rustig gasten ik ben naar Fenna's huis gereden maar toen kwamen we erachter dat ik niet met de auto van Fenna terug kon rijden naar cdh dus toen ben ik blijven slapen bij Fenna.

Raoul:oww snap ik

Milo:duidelijk

Rob:hoelaat kom je naar thuis?

Matthy:over een halfuur ben ik thuis.

Koen:isg gast

Ik leg mn telefoon weer weg.  Fenna wil opstaan om de borden in de vaatwasser te stoppen." Dat doe ik wel."zeg ik. Ik pak de borden van haar over en geef haar een kusje op haar voorhoofd. Een kwartier later pak ik mn spullen." Ik ga naar huis."roep ik. Fenna komt aangerend en geeft me een knuffel." Doei Matt."zegt ze." Doei Fenn." Ik loop de deur uit en Raoul staat al te wachten met z'n auto.

Pov Fenna
Ik ga nog even op de bank zitten en krijg dan een berichtje.
Denise🥰
Denise:heb jij Dennis gezien?

U:ja hoe weet je dat

Denise:van Linda. Ze wil trwns een keer met je spreken.

U:kan ze vergeten.

Denise:moet jij weten maar ik moet gaan!
Doei fenn!

U: doei Nies
Ik loop naar de douche en ga ff lekker douchen. Ik stap weer uit de douche en ga naar mn kledingkast. Ik doe rood shirtje met een kort broekje. Ik doe nog een riem om en daarna doe ik gouden oorbellen in. Ik doe een enkelbandje om. Ik pak mn clip en doe die om. Ik doe mn witte nikes aan en ene bodywarmer. Ik doe de deur op slot. Ik loop naar de parkeergarage en stap in mn witte Audi. Ik rij naar de Albert Heijn. Ik haal ff wat eten en drinken voor vanavond. Ik stap weer in de auto en zet muziek op. Ik loop naar de lift. Ik doe mn deur open en loop naar binnen. Ik ruim mn boodschappen op. Even later ga ik op de bank zitten en klik ik Netflix aan. Eenmaal als het 6 uur is loop ik naar de keuken. Als het half 7 is heb ik lasagne gekookt en ga op de bank zitten. Ik kijk nog even film en leg dan mn bord in de vaatwasser. Ik kijk op mn telefoon en zie dat ik een appje van Matthy.
Matthy🤪
Matthy:hey fen gaat het goed

U:ja hoor gaat prima bij jou?

Matthy: gaat prima.

U:toppie!

Matthy:maare ik ga weer doei!

U: doei

Ik leg mn telefoon weer weg en zet de tv uit. Ik loop naar mn kamer en kleed me om in mn trui en joggingbroek. Ik lig in mn bed en slaap al snel.
~672 woorden~
Dit is deel 18 alweer. Had niet veel inspiratie maar heb er maar iets van gemaakt. Veel plezier met het volgende deel!
Doei!xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu