♡Deel 13♡

227 4 2
                                    

Ik word wakker en denk meteen aan dat mn vader thuis is. Misschien word dit wel de ergste dag van mn leven. Ik stap uit bed. Au iets te snel. Ik ga weer snel zitten en blijf even een paar minuten zitten. Ik sta weer op en loop naar de badkamer. Ik pak een aspirientje en neem die in. Ik loop naar beneden en merk dat ik zenuwachtig word. Ik doe de deur open en zie dat mn ouders en Lukas er al zitten. Heeft Lukas nou gehuild? Shit ik weet het nu zeker. De ergste dag waar ik bang voor was. Ik loop naar binnen en ga naast Lukas zitten." Fijn dat je er bent Fenna."zegt mn moeder." Gaan jullie scheiden?"vraag ik meteen." Nou ja helaas wel."zegt mn vader. Ik raak helemaal stil en zeg niks meer. 5 minuten lang is het stil. "Moet ik nu kiezen bij wie ik ga wonen?"vraag ik." Ja dat moet."zegt mn vader. "Weet je dat al?"vraagt mn moeder." Ja."zeg ik." Vertel maar."zegt mn moeder." Bij niemand."zeg ik." Wat?"vraagt mn moeder verbaasd." Denise heeft weleens gezegd dat kinderen die van gescheiden ouders in een appartement kan wonen."zeg ik." Zonder te betalen?"vraagt ze." Als u er mee instemt dan moet ik om het halfjaar 120 euro betalen."zeg ik." Ik vind het prima."zegt mn moeder. Ze kijkt naar mn vader en die knikt instemmend. "Dus mag het?"vraag ik voor de zekerheid." Ja ik vind het goed."zegt mn moeder." Ik ook."zegt mn vader." Okay bedankt."zeg ik. Ik loop naar boven en ga zitten op de grond. Ik huil alleen maar. De ergste dag waar ik bang voor was is uitgekomen. Ik huil. Ik ga matthy appen.

Matthy🤪
U:mn ouders zijn gescheiden

Matthy:wat erg Fen waar ga je nu wonen?

U:dichtbij jou

Matthy:he ik snap het niet

U:ik ga wonen in een appartement voor kinderen van gescheiden ouders

Matthy:dat lijkt me wel leuk

U:denk je?

Matthy:ja tuurlijk wanneer ga je?

U:overmorgen ga ik weg en morgen pak ik mn spullen in. Kan jij me miss helpen?

Matthy:ofc kan ik dat

U:Top!

Matthy:we kunnen vandaag ook iets leuks doen

U:samen of met de boys.

Matthy:mij maakt het niet uit.

U:met de boys is wel gezellig

Matthy:ja sure

U:okay wat gaan we doen dan?

Matthy:dat verzin ik wel

U:okay hoelaat?

Matthy:2 uur tot dan!

U:tot dan!

Ik pak mn spullen en ga douchen. Lief dat Matthy me wil afleiden. Na het douchen loop ik naar mn kledingkast. Ik doe een rode croptop en een korte broek met een zwarte riem. Ik doe oorbellen in en een enkelbandje om mn enkel. Ik doe mascara en lipgloss op. Ik doe mn haar in een hoge paardenstaart en doe 2 plukjes voor mn gezicht. Ik loop naar beneden." Wat ga jij doen?"vraagt mn vader chagrijnig." Matthy wil me afleiden dus ga ik met hem op pad."zeg ik." Dus je laat hier ons lekker hierzo zitten."zegt mn vader." U kan ook gwn op stap gaan met u nieuwe vriendin he?"zeg ik. Ik zie dat mn vader schrikt. "Hoe weet jij dat?"vraagt hij verbaasd." U locatie."zeg ik droog. Mn vader slaat z'n hand op zijn voorhoofd. Mn moeder schud zijn hoofd en ik zie dat in haar ogen tranen schieten. Ik pak mn sleutels en zonder iets te zeggen loop ik de deur uit. Ik stap in de auto en zet harde muziek aan. Ik rij naar de jongens toe. "Heyy Roelie ik ben er hoor."roep ik. Het hek gaat open en ik rij de oprit op. Ik stapt uit en loop naar de deur. Matthy komt al aangerend en doet de deur open. "Hey Fen."zegt hij."Hey Matt."zeg ik. Ik geef hem een knuffel. Ik loop naar binnen en ik word begroet door iedereen. Even later gaan we ons klaar maken. We rijden in mijn auto en in die van Raoul. Matthy,Milo en Koen gaan bij mij en Rob stapt bij Raoul in. Matthy geeft me de locatie. We rijden er naartoe. "Gaan we lasergamen?"vraag ik enthousiast." Yep."zegt Matthy. Ik word enthousiast en stap de auto uit. Als iedereen binnen is dan beginnen we met  lasergamen. Ik zie Koen lopen en loop achter hem aan. Opeens loopt Matthy naast me." Wajo waarom schiet je me niet af?"vraag ik verbaasd." Omdat we allebei Koen af willen schieten dus dan maar zo."zegt hij. "Okay 1 dingetje ff als 1 van ons heeft geschoten op Koen dan schieten we niet op elkaar na 5 minuten mag dat weer wel okay?"vraag ik voor de zekerheid." Yep."zegt Matthy. Ik ga via de andere kant en Matthy gaat via de palen. Ik schiet Koen af en hij kijkt om. Ik sta daar met een grijns en hij scheld me uit. Opeens schiet Matthy me af." Hey we zouden elkaar niet afschieten binnen 5 minuten!"roep ik." Mijn 5 minuten gaan snel voorbij."zegt hij met een grijns. "Klootzak!"roep ik. Even later kijken we wie er als laatst over is en dat is Milo."gefeliciteerd met de winst."zeg ik. Ik kijk op mn telefoon en zie dat het 6 uur is. We eten daar nog even wat en daarna rij ik de jongens naar huis. Ik zwaai ze nog even uit en rij dan naar huis. Ik kom naar binnen en trek mn zwart-witte nikes uit en mn spijkerjas. Ik   loop naar boven en doe mn pyjama aan. Ik leg mn andere kleren die over mn stoel hangen in de was. Ik haal mn sieraden eraf. Ik haal mn make-up er ook af en ik ga nog even naar de badkamer. Ik doe mn skincare en kam mn haar nog even. Ik doe mn haar in een knot en loop weer terug naar mn kamer. Ik lig in mn bed en slaap al snel.
~1019 woorden~
Ja deel 13 alweer. Als je dit deel leuk vond laat dan zeker een sterretje acher☆ veel plezier in het volgende deel!
Doei xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu