♡Deel 19♡

206 3 0
                                    

Ik word wakker en stap gelijk uit bed. Ik kijk op de klok. 9:25 zie ik. Ik loop naar de koelkast en haal wat vla. Ik ga op de bank zitten en eet het op. Ik kijk op mn telefoon. Een appje van Matthy.
Matthy🤪

Matthy: heyy Fenn!

U:heyy Matt

Matthy:naar de stad vandaag?

U:sure! Hoelaat?

Matthy:om half 1?

U:helemaal top!

Matthy:okay dan zie ik je dan!

U: Tot dan!

Ik leg mn telefoon weer weg en zet mn schaaltje in de vaatwasser. Ik haal de borden en glazen er weer uit die ik gister in de vaatwasser heb gedaan. Ik loop de deur uit en doe de deur ook weer op slot. Ik stap in de lift en ga naar de parkeergarage. Ik stap in de auto en ga ff naar de stad. Even later ben ik klaar en heb ik even wat geshopt. Het is inmiddels half 12 en ik rij weer naar huis. Ik loop weer naar de lift en ga daarna naar de 2de etage. Ik doe de deur open en ga weer ff op de bank zitten. "Hey een snap van Matthy die krijg ik niet vaak."zeg ik tegen mezelf. Ik open het en er staat dat hij in de gym is. 'Hij is altijd zo cute als hij fluffy haar heeft.' Ik maak een foto en schrijf erbij: ik ben lekker film aan het kijken. Ik stuur het door en ga ondertussen naar de douche. Ik ga ff douchen. Na het douchen doe ik een wit broekrokje met een zwarte riem en een oranje top met 1 mouw aan. Ik doe oorbellen in en een enkelbandje. Ik doe mascara en een beetje blush op. Ik loop naar de badkamer en föhn mn haar. Ik heb mn haar in deze haarstijl.

Ik loop de badkamer uit en ga dan even mn spullen pakken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop de badkamer uit en ga dan even mn spullen pakken. Het is nu 12:15 en ik doe de deur op slot. Ik stap in mn auto en ga naar cdh. Ik zie dat Matthy al aan komt rennen." Rij ff naar dat straatje."zegt hij en hij wijst. Ik rij er naartoe en kijk hem vragend aan. Hij pakt me beet en hij zoent me. Ik ben verrast en kijk hem blozend aan." Sorry moest ff."zegt hij. "Waar gaan we naartoe?"vraag ik." Uhmm geen idee."zegt Matthy." Gaat lekker."zeg ik lachend. "We kunnen misschien naar een Arcade ofzo."stelt Matthy voor." Ja dat is wel leuk!"zeg ik enthousiast. "Duidelijk."zegt Matthy lachend. We rijden naar de dichtstbijzijnde Arcade. Onderweg legt Matthy z'n hand op mijn been. Ik voel dat ik warm word. 'Rustig Fenna.'zeg ik in mezelf. Als we aangekomen zijn stappen we de auto uit. "Kom we gaan naar binnen."zegt Matthy en ik loop achter hem aan.
Pov Matthy
We hebben al veel games gedaan en ik trek haar mee naar de wc. Gelukkig er is niemand. Ik trek haar naar me toe en zoen haar. 100% ik vind haar leuk. Ik moet alleen Koen en Denise uit de weg halen. Fenna legt haar armen in mn nek. Ik pak haar bij haar heupen. Al snel lopen we weer terug." Nog ff naar de Mac?"vraag ik." Ja is goed."zegt ze. "Zal ik rijden?"vraag ik." Ja is goed ben best moe." Ze geeft haar dr autosleutels en we stappen in. Ik zoek mn playlist op en ik zet "Bali" op. Ze kijkt me verbaasd aan. "Zijn jullie dat?vraagt ze." In 1 keer goed."zeg ik." Dat wist ik niet eens."zegt Fenna verbaasd. "Nu dus wel."zeg ik. Ik leg mn hand op haar been en zie dat ze bloost. Ze pakt mijn hand vast en legt het nu op haar bovenbeen. Ik slik. We gaan door de macdrive. Fenna bestelt kipnuggets en een milkshake. Ik bestel een cola en een cheeseburger. We eten alles op en we rijden dan naar cdh. Ik stop onderweg bij een tankstation." Wat doe je ik hoef niet te tanken hoor?"vraagt ze. Dit is mn kans." Kan ik bij jou blijven slapen?"
Pov Fenna
"Blijven slapen?"vraag ik verbaasd." Ja blijven slapen."zegt hij." Hoezo je hebt toch geen ruzie ofzo?"vraag ik." Nee maar wil gwn met jou zijn."zegt hij. Wilt hij met mij zijn of juist meer. "Okay sure."zeg ik. Matthy rijd weg en we stappen eenmaal uit als we bij de parkeergarage komen. Ik doe de sleutel in het slot en ik loop naar binnen. Matthy volgt. Ik loop naar de keuken en gooi de spullen van de Mac in de prullenbak. Matthy pakt me bij mn heupen. Ik draai om en hij gaat steeds verder naar beneden. Hij stopt als hij onder mn kont zit. Hij tilt me op en zet me weer op de keuken. Ik zoen hem en opeens tilt hij me weer op. Ik sla mn benen om z'n middel en hij legt me op de bank neer. Hij komt naast me liggen en zo vallen we in slaap.
~863 woorden~
Deel 19 is weer tot einde gekomen. Ik wilde een beetje aan een spannend stukje beginnen. Veel plezier met het volgende deel!
Doei!xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu