Als we weer buiten zijn zitten sommige mensen al in het zwembad. Sven seint al naar me dat ik weer naast haar kom zitten. Ik voel me best ongemakkelijk. Matthy fluistert iets tegen Koen. Ik zie dat Koen knikt. "Kom je Fen we gaan ff zonnen."vraagt Benthe. "Is goed."zeg ik. Ik loop met haar mee. De zon staat met nog goed om lekker in de zon te kunnen liggen. Ik zie dat Matthy met Sven zit te praten. Rob komt naar ons toe gelopen. "Heyy Rob."zeg ik. "Heyy meiden Ik ga ervandoor."zegt Rob. "Ow waarnaar toe?"vraag ik. "Heb met een vriend afgesproken."zegt hij. "Aa veel plezier nog!"zeg ik. Rob loopt weg. Ik zucht. "Hij is nogsteeds niet de ouwe."zeg ik. "Wat is er dan?"vraagt Benthe. "Hij is gewoon jaloers op Matt."zeg ik."Lekker laten gaan we gaan genieten."zegt ze. Ik lach. Opeens hoor ik boze stemmen. Ik zie dat Sven weg loopt en water over Matt gooit. Ik loop naar Matt toe. "Wat is er aan de hand?"vraag ik. "Hij wilde je gewoon voor zichzelf hebben."zegt hij. "Maar?"vraag ik. "Ik heb gezegd dat je het niet fijn vond en toen werd hij boos."zegt Matthy. Ik zucht." Laten we plezier maken dit feestje is niet voor niets."zeg ik. Ik loop weer terug en ga weer liggen. Ik vertel het verhaal aan Benthe. Daarna ga ik liggen met mn ogen dicht.
Pov Matthy
"Okay luister ze liggen lang genoeg ze moeten nu wat afkoeling hebben."zeg ik. "Hoe gaan we dat dan doen er liggen super veel mensen in dat zwembad."zegt Koen. "Luister ik heb wat geregeld samen met Raoul."zeg ik. "We gaan toch naar Ibiza?"vraag ik. "Ja wat is daar mee dan?"vraagt Milo. "Robbie is een poster aan het halen waar we de meiden vragen of ze mee willen."zeg ik. "Gaan ze mee?"vraagt Koen verbaasd."Als ze willen wel ja."zeg ik. "Maar we wachten eerst op onze smurf."zegt Raoul. De boys lachen.
~Tijdskip tot half 7~
"Heb je alles?"vraag ik. "Yepp alles."zegt Robbie. "Okay de meiden liggen te pitten we gaan een spandoek ophangen dat lijkt me beter en leuker."zeg ik. We hangen het stilletjes op. "Dit word geweldig."zegt Koen. "Okay nu moeten we ze in het zwembad gooien."zegt Raoul. "Hoe gaan we dat doen dan?"vraagt Koen. "We tillen de ligbedden op en als we bij het zwembad zijn kieperen we ze om."zegt Milo. "Goedzo Miel gebruik jij ook nog is je hersens."zegt Koen."rot toch op ginger."zegt Milo. "Okay kom nou."zeg ik ongeduldig. We lopen op de ligbedden af. We tillen ze heel voorzichtig op en lopen stilletjes naar het zwembad. Ik tel af. Als we bij 0 zijn gooien we ze in het zwembad. We springen er achter aan. Fenna en Benthe kijken verbaasd naar het spandoek. "Omg ja!"roepen ze.
Pov Fenna
Opeens word ik wakker en lig ik in het zwembad. Ik zie een spandoek. Er staat iets op:gaan jullie mee naar Ibiza? "Omg ja!"roepen we allebei uit. Ik zie Matthy grijnzend kijken. Ik zwem naar hem toe en geef hem een knuffel. "Wanneer gaan we?"vraag ik. "Morgen."zegt hij. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Maar ik moet nog mn koffer inpakken."zeg ik. "Dat word dan vroeg opstaan want om half 7 is onze vlucht."zegt hij lachend. "Maar ik wil je wel helpen hoor."zegt hij. "Prima dan is dat je straf."zeg ik lachend. Ik wil uit het zwembad gaan maar dat laat Matthy niet toe. "Wat is er?"vraag ik. "Daar bij de poort herken je die 3 niet?"vraagt hij. Ik kijk goed maar kan niet echt iets zien. "Wie zijn dat?"vraag ik. "Dat zijn Dennis,Linda en Denise."zegt hij. Ik schrik. "En nu?"vraag ik. "Weet ik veel."zegt hij. Ik ga het zwembad uit. "EYY WIE ZIJN JULLIE!"roep ik zo hard als ik kan. Ik zie dat ze verschrikt op kijken. Ze komen dichterbij. Iedereen komt om me heen staan en kijkt wat er gebeurd. Als ze voor mn neus staan doet 1 iemand de capuchon van z'n hoofd af. "Dennis?"zeg ik verbaasd. Denise en Linda volgen. "Stelletje stalker."hoor ik Matt zeggen. Matthy wil al op ze springen maar ik hou hem tegen. "Misschien hebben ze een mes bij zich."zeg ik. Matthy knikt. "We hebben geen mes of wapens bij ons."zegt Denise arrogant. "Boeit me niet rot gewoon op."zeg ik. Koen loopt naar binnen. "Ga je huilen."zegt Linda pesterig. "Als je niet gauw oppast dan gooi ik je over die poort."zeg ik dreigend. "Doe dan."zegt ze. "Prima."zeg ik. Ik loop naar haar toe. Matthy en Milo volgen. Ik heb echt geen idee wat ze gaan doen. Denise en Dennis willen me tegenhoud maar Milo en Matthy springen op ze. Ik pak Linda op en loop naar de poort. Ik gooi haar erover heen. "Alsjeblieft rot nu maar op."zeg ik. Denise en Dennis worden er ook overheen gegooit. We lopen terug naar de tuin. "Wil je wat drinken."vraagt Milo. "Doe maar witte wijn."zeg ik. "Komt eraan."zegt Milo.~Tijdskip tot half 1~
Nadat ik mn wijntje op had ben ik terug naar huis gereden. Ik parkeer mn auto en loop naar boven. Ik doe het licht aan en pak douche spullen. Ik zet de douche op lauw want het is nog best warm. Ik kleed me uit en gooi ze in de was. Ik ga onder de douche staan en was mezelf. Als ik klaar ben droog ik me af en loop naar de kledingkast. Ik doe een T-shirt aan met daaronder een kort pyjama broekje. Ik doe mn sieraden af en doe in de badkamer mn skin-care. Als ik klaar ben zoek ik dingen uit en stop die in de koffer voor morgen. Ik leg een trui en joggingbroek klaar voor morgen. Ik doe het licht uit en daarna ga ik in bed liggen. Ik zucht en daarna val ik in slaap.~1054 woorden~
Deel 33! Ja ik ga er meer aan werken. Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden en veel plezier met het volgende deel!
Xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...