♡Deel 7♡

263 4 0
                                    

Ik word wakker en kijk op mn wekker.8:12 zie ik. Ik rek me uit en stap uit bed. Ik kijk in de spiegel en loop naar beneden. ''Gefeliciteerd!'' roept mn moeder. ''Dankje mam!'' zeg ik. Ze gaat naar de woonkamer en haalt een pakje. "Hier is je kado." zegt mn moeder. Ik maak het meteen open. "Aww een telefoon hoesje." zeg ik. Het is een lila telefoonhoesje met leuke printjes erop. Ik pak mn spullen in voor school en ga me omkleden. Ik doe een witte croptop aan met daarover een zwarte blazer. Ik doe daarna een blauwe broek met oversized pijpen. Ik doe mn haar in twee vlechtjes en doe 2 plukjes voor mn gezicht. Ik doe mascara en een beetje oogschaduw op en lipgloss. Ik loop naar beneden en pak mn tas. "Ik ga!"roep ik. zonder antwoord af te wachten loop ik naar mn fiets. Ik doe mn fiets van het slot en rij naar school.

~bij school aangekomen~

Denise komt al aan gerent. "Gefeliciteerd meid!" roept ze."Thanks." zeg ik en ik geef haar en knuffel. Dennis komt er ook al aan en feliciteert me. Ik kijk rond maar ik zie Linda nergens. 'Hey daar gaat ze.' Ik probeer haar aandacht te trekken maar ze ziet me niet. Waarom zou ik haar nog willen spreken eigenlijk? Ik vraag het mezelf echt af. "Hallo?" zegt Dennis. "Huh?" zeg ik. "Ja sorry. Wat zei je?" vraag ik. "Ik vroeg waar de ruzie tussen jou en Linda overging en of je haar ging uitnodigen op je Pool party." zegt Dennis. Ik kijk Denise aan. "Nou.." begin ik. Waarom zou ik trouwens tegen hem praten?! Hij is letterlijk de vriend van Linda dus misschien wil ze wel weten of ik haar ga uitnodigen. "Wil Linda het weten dan?" vraag ik. Dennis word rood en kijkt naar de grond. 'Ja dus.' denk ik in mezelf. "Nou prima ze mag het ook weten ook. Ze komt niet." zeg ik boos en beslist. Ik loop naar de deur van de school en loop naar scheikunde.

Even later zie ik dat Denise aankomt. Ze komt naast me zitten. "Hey gaatie?" vraagt ze. "Ja gaat wel ben gewoon teleurgesteld." zeg ik met een zachte stem. Ik zie dat meneer de Bakker binnenkomt en gaat beginnen met de les. "Zo jongens en meiden hebben jullie je opstel gemaakt?" vraagt hij. Even later heeft iedereen zijn of haar opstel ingeleverd.

~na de les~

Ik en Denise lopen uit het lokaal van aardrijkskunde. "Zo schooldag ook weer gehad." zegt Denise. We lachen allebei. We lopen naar de fietsenstalling en pakken onze fietsen. Denise gaat meteen met mij mee voor de Pool party. We zetten onze fietsen in de grote achtertuin waar het zwembad ook staat. Mn moeder is al bezig met de versiering. "Hey mam." zeg ik. "Hey schat en hey Denise." zegt mn moeder. "Hallo mevrouw van Dijk." zegt Denise beleefd. Ik grinnik. "Wat?" vraagt Denise. "Ow nee niks." zeg ik. We doen onze schoenen en jassen uit en lopen naar boven. We pakken alles versiering van de zolder en beginnen de tuin leuk te versieren.

~tijdskip tot 5 uur~

"Ziezo alles is klaar." zegt mn moeder. "Thanks mam." zeg ik. "Geen probleem." zegt mn moeder lachend. een uurtje later komen alle gasten binnen en iedereen is al druk aan het feesten. Ik en Denise zijn druk met elkaar aan het praten en we hebben alle plezier. Even later komt Julia ook nog. "Heyy Juul!" roep ik en ik geef haar een knuffel. "Hey meid gefeliciteerd nog." zegt ze. "Thanks." zeg ik. Julia geeft Denise een knuffel en we beginnen met elkaar te praten en te dansen. Even later hoor ik de poort open gaan. Ik kijk en kan mn ogen niet geloven. Dat zijn Linda en Dennis. Ik loop er naar toe. "Wat doen jullie hier?" vraag ik. "Mochten we niet komen dan?" vraagt Linda met een arrogante stem. "Liever niet sinds er allemaal dingen zijn gebeurt die JIJ online hebt gezet." zeg ik. Linda kijkt me aan en zegt niks meer. "Nou hup gaan." zeg ik. Dennis kijkt me aan en ik kijk hem met een kille blik aan. "Prima." zegt Linda. Dennis en Linda lopen weer weg. Ik kijk toe met tranen in mn ogen. 'Kom op Fen niet zo zielig doen.' zeg ik tegen mezelf. Ik loop weer naar Denise en Julia en ga verder met dansen.

~na het feestje~

"Hey Fen zullen we nog ff naar de club?" vraagt Denise. "Ja is goed." zeg ik. We doen onze make-up nog even en lopen dan naar buiten. We regelen een taxi en rijden dan naar The Night Club. We zijn nog maar net binnen of Denise is al in schock. "Wat is er?" vraag ik. "D-de bankzitters!....

~814 woorden~


Pff dat is het dan alweer deel 7. Ja we hebben een cliffhanger(srry btw) Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden! veel plezier met het volgende deel!

Doei xx!




De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu