H40

186 2 0
                                    

~2 jaar later~
Ik sta met de 2 jongens bij het voetbal. "Go papa!"roept Daan. "Papa!"roept Daniel. "De 2 vinden het leuk hè?"vraagt Lieke. "Ze vinden het geweldig."zeg ik. "Mama ik wil flesje drinken."zegt Daniel. Ik pak het flesje uit mn tas en geef het aan Daniel. "Jij ook Daan?"vraag ik. "Nee."zegt hij. Ze springen en moedigen Matt aan. Ik zit gewoon met Lieke te praten. "Raoul vind het ook geweldig met die 2."zegt Lieke. "Wat dacht je van Koen die doet echt alles met ze."zeg ik. "Ja die doet er echt alles aan om de leukste te zijn."zegt Lieke lachend. "Ja maar dat maakt ze niet uit ze vinden iedereen geweldig."zeg ik. Ik zie dat Daan over het hek wil klimmen. "Daan niet doen pas op!"roep ik. Hij kijkt me boos aan maar gaat toch weer naast Daniel staan. "Papa winnen!"roept Daan. Ik zie dat Matt lachend een hand opsteekt. "Ome Koen schop hem in het goal!"roept Daniel. "Hij weet al veel van voetbal."zegt Lieke. "Ja de woorden wel maar echt voetballen doet hij niet zo snel."zeg ik. "Ja maar dat is ook logisch Matt doet dat ook niet zo snel."zeg ik. "Ja daarom."zeg ik. "Ja papa!"roepen ze tegelijk. "Mama papa heeft gescoord!"roept Daan. "Doe maar klappen."zeg ik. Ze klappen heel hard en ik schiet in de lach. Het staat nu 2-2. Op laatst loopt Rob met de bal en speelt hem over naar Matt en die schopt hem in het goal. Daan en Daniel klappen. 5 minuten later is de wedstrijd afgelopen. "3-2 3-2!"roept Daniel. "Goed hé van papa ga maar naar hem toe."zeg ik. Ze rennen het veld al op. Even later komt Matt met Daan en Daniel aangelopen. Hij geeft me een kus. "Lekker gespeeld schat."zeg ik. "Thanks was lastig maar het is gelukt."zegt hij. We lopen naar de kantine. De boys bestellen nog een biertje. Daan en Koen lopen te kloten met elkaar en Daniel loopt een beetje bij mij rond. "Ben je moe?"vraag ik. Hij knikt zielig. "We gaan zo naar huis."zeg ik. Ik til hem op en zet hem op mn schoot. Benthe komt ook binnen. Ze geeft Koen een kus en komt dan bij ons zitten. Ze groet de tweeling. Daniel ligt half te slapen. "Matt gaan we zo naar huis Daniel is moe?"vraag ik. "Ja ik drink deze ff op kan jij dan rijden?"vraagt hij. Ik knik. Als hij z'n biertje op heeft. "Ik ga naar huis."zegt hij. Iedereen zegt ons gedag. We lopen naar de auto. Ik zet de tweeling in de autostoel. Ik ga achter het stuur zitten. "Papa u zegt toch altijd dat mama nier kan rijden?"vraagt Daan. Ik kijk hem verbaasd aan. "Tja soms."zegt hij. Hij kijkt me grijnzend aan. "Let jij maar is op."zeg ik. Ik trap het gaspedaal in. We gaan als een speer. "Heb je nog iets te zeggen mannetje?"vraag ik. "Nee hoor mams."zegt hij lachend. Als we thuis zijn leg ik de kinderen op bed. We hebben samen een huis nog best groot. Matt heeft de bankzitters en z'n eigen youtube kanaal nog. Ik werk thuis en zorg voor de tweeling. We zijn verloofd.
Ik dacht dat de ergste dag van mn leven zou worden toen ik hoorde dat ik zwanger was maar eigenlijk was het de mooiste dag van mn leven.
                              Einde.
~638 woorden~
Ja het eind van 'de ergste dag van mn leven' Ik ga nu weer aan een nieuw boek beginnen die begint morgen. Ik ben namenlijk ziek dus wil even lekker rusten. Heb je nog tips laat het dan even weten en wat vond je van het boek?
Xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu