~de ochtend om terug naar Nederland te gaan~
Ik pak mn koffer in. Ik voel me de hele week al niet lekker. Na de club ben ik alleen maar misselijker geworden. "Gaat het een beetje?"vraagt Raoul. "Een beetje."zeg ik. "Wat heb je gedaan toen Matt en jij naar het huis gingen?"vraagt hij. "Ik weet het niet ik was toen al in slaap gevallen hoezo dan?"vraag ik. "Ik zou dat maar even aan Matt vragen."zegt hij. Benthe komt naar mij toe. "Hij bedoeld misschien ben je wel zwanger."zegt ze. Ik zeg niks. "Ik wil je niet bang maken maar misschien was Matt zo moe dat hij het is vergeten."zegt ze. Ik loop weg. "Fenn ga nou niet uit van het ergste."zegt ze. Ik zie dat Matt vragend naar Benthe kijkt. Even later zijn we op het vliegveld. "Is er iets je bent zo stil?"vraagt Matt. "Ik zeg het zo wel."zeg ik. Hij pakt mn hand vast en kijkt em glimlachend aan. Ik lach terug. Ik weet niet eens of het echt zo is. We zitten in ons vliegtuig. Ik en Matt zitten weer in first-class. Matt kijkt me vragend aan. "Wat heb je gedaan na de club toen ik in slaap ben gevallen?"vraag ik. Hij legt alles uit. "Heb je een condoom gebruikt?"vraag ik met trillende stem. "Weet ik niet hoezo?"vraagt hij. "Omdat ik de laatste dagen alleen maar misselijk ben."zeg ik. "Denk je dat?"vraagt hij. Ik haal mn schouders op. "We gaan niet van het ergste uit."zegt hij. Ik ga tegen hem aan liggen. Als we in Nederland zijn en uit het vliegtuig zijn ren ik naar de wc. Ik geef over. Matthy komt bij me zitten. We kijken elkaar aan. Ik begin te huilen op z'n schouder. "Rustig Fenn misschien is het niet eens zo."zegt hij. We lopen terug. Ik ga bij Matt in de auto zitten. Hij brengt me terug naar huis. "Als je iets weet bel me."zegt hij. Ik knik van ja en ga naar mn appartement. Ik ga op de bank liggen. Ik kijk mn serie af. Ik pak wat eten en eet het aan de tafel op. Dan gaat de deurbel. Ik loop naar de deur. "Heyy Bent."zeg ik. "Hey Fen."zegt ze. We gaan samen op de bank zitten. "Ik heb wat kleren voor je die ik niet meer pas."zegt ze. Ze haalt een tas tevoorschijn. Ze haalt wat jurkjes en leuke setjes tevoorschijn. Ik pas ze allemaal en ze zitten allemaal goed en prima. "Dankje Bent."zeg ik. "Geen probleem."zegt ze. Daarna geeft ze me een doosje. "Ik zou die ff gebruiken."zegt ze. Als Benthe weg is maak ik het doosje open. Het is een zwangerschapstest. Ik drink nog even wat. Daarna loop ik naar de wc. Ik doe alles wat ik moet doen. Ik leg de test op de tafel. Ik wacht een paar minuutjes. In die minuutjes kijk ik een stukje van mn serie. Als de minuten om zijn loop ik naar de tafel. Ik ben heel zenuwachtig. Dan kijk ik op de test.....~565 woorden~
Jaaa is Fenna zwanger of niet? Ik ben niet echt een expert in dit gebied dus heb echt geen flauw idee wat ik schrijf maar he ik doe mn best. Veel plezier in het volgende deel!
Xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...