Ik word wakker en zie dat ik in een onbekend huis ben. Ow ja ik ben bij de boys. Ik ga recht zitten. 10 uur zie ik." Moet dat?"hoor ik Matthy zeggen." Ja dag moet"zeg ik lachend. Hij komt overeind en kijkt me een beetje chagrijnig aan. "Zo jij hebt je dag he."zeg ik met een grijns." Ach hou je bek toch."zegt Matthy. Ik loop naar de badkamer. Matthy komt achter me aan. We hebben weer oogcontact. 'Fenna hou je rustig.'zeg ik in mn gedachten. Ik haal wat sneller adem. "Vind Denise me nog steeds leuk?"vraagt Matthy. "Yepp nogsteeds en jij?"vraag ik." Nee vind haar niet echt mn type maar heb wel iemand anders die ik leuk vind."zegt Matthy." Okayy leuk."zeg ik en ik poets mn tanden." Wil je niet weten wie?"vraagt hij verbaasd." Nee hoor mag je lekker voor jezelf houden."zeg ik lachend. Ik spoel mn mond en loop naar de kamer. "Ik kleed me ff in de badkamer."zeg ik en ik pak mn kleding. Ik doe een lichtblauwe top aan en doe een zwarte Bershka broek aan. Ik doe mn make-up op en doe oorbellen met hangertjes met hartjes erin. Ik doe nog mn ketting op en een armbandje. Ik doe mn haar los. Ik loop de badkamer uit. Matthy kijkt me goedkeurend." Ja goedgekeurd?"vraag ik. "Helemaal."zegt hij. Hij komt me naartoe en geeft een knuffel. Hij pakt me bij mn heupen vast.' Dat doet hij nooit.'denk ik. Hij geef me een klein kusje op mn oor. Ik word rood. "Kom we gaan naar beneden."zegt hij. Hij pakt mn hand vast en we lopen naar beneden. "Goeiemorgen."zegt Matthy. Ik loop naar de keuken en pak een schaal. Ik doe er vla in en ik ga aan de eettafel zitten. "Zo een beetje klaar voor de verhuizing?"vraagt Raoul." Zeker weten."zeg ik." Om het te vieren gaan we vanavond naar de club."zegt Rob." Sure."zeg ik. "Okay dan om half 10 bij ons."zegt Matthy tegen mij. "Okayy komt goed."zeg ik.
~tijskip tot half 12~
Ik en Matthy lopen de deur uit. "Gaan we met 2 auto's of met 1?"vraag ik." Met 2 dan hoef je me niet thuis te brengen."zegt Matthy. "Okay."zeg ik. Ik stap in en zwaai nog even naar de boys. Matthy komt met z'n auto naast mij staan." Wedstrijdje?"vraagt hij uitdagend." Sure."zeg ik. Ik trap het gaspedaal en rij weg. Even later komt Matthy weer langs gereden. Ik doe 1 hand op het stuur en rij weer langs Matthy. Even later kom ik aan op de parkeerplaats.' Wow dit is echt mooi.'denk ik verbaasd. Matthy komt naast me staan. Ik stap uit. "Gefeliciteerd hoor met je winst."zegt hij." Had ook niet anders verwacht."zeg ik en ik ren snel weg. We komen aan bij de balie. "Hallo ik kom voor een appartement."zeg ik. "Welke naam?"vraagt de vrouw."van Dijk."zeg ik." Je voornaam is Fenna?"vraagt ze." Ja klopt helemaal."zeg ik." Je ouders zijn dus gescheiden."zegt ze." Ja klopt."zeg ik." Hier is je sleutel op de 2de verdieping en dan nummer 23."zegt ze." Okay dankjewel."zeg ik en we lopen naar de lift. Ik doe de sleutel erin en ik draai het slot om. "Wow wat luxe."zeg ik verrast. Matthy komt achter me aan. Even later heb ik alles gezien en het is echt fantastisch.
~tijdskip tot 4 uur~
We hebben boodschappen gedaan en hebben dus alles. De deurbel gaat. Ik loop naar de deur en Matthy komt achter me aan. Ik doe de deur open en er staat een meisje. "Hey Fenna toch?"zegt ze." Ja dat klopt."zeg ik verbaast." Ik ben Benthe."zegt Benthe. "Leuk je te ontmoeten."zeg ik. "Ja we hadden gehoord dat er iemand nieuw kwam van 17 en nou toevallig ben ik ook 17."zegt ze. "Leuk zeg!"zeg ik enthousiast. Even later gaat Benthe weer naar huis. Matthy gaat ook al weg. Ik geef hem een knuffel en zwaai nog even. Ik maak noodles klaar en ga eten aan de keukentafel en daarna kijk ik nog even tv.
~736 woorden~
Dit was Deel 15 weer. Deel 16 komt zo snel mogelijk. Vond je dit deel leuk laat dan sterretje achter!☆ veel plezier met het volgende deel!
Doei!xx
JE LEEST
De ergste dag van mn leven.
Random☆V O L T O O I D☆ Dit verhaal gaat over een meisje die te maken krijgt met vreselijke dingen! zoals: een scheiding van haar ouders en een ruzie tussen haar en Linda. Dan gaat ze met een andere vriendin naar de club. Ze ontmoet daar een stel YouTuber...