♡Deel 9♡

264 2 0
                                    

De volgende ochtend word ik wakker door mn broertje. Altijd op zaterdag moet dat kind me wakker maken. Ik ga wat rechter in bed zitten en pak mn telefoon. 'Een berichtje van Matthy.'
                      Matthy🤪
Matthy:Goedemorgen
Schoonheid!al wakker?

                                         U: ja nu wel

Matthy:heb ik je
wakker gemaakt?

                                     U:nee hoor mn
                                      broertje

Matthy:gelukkig
Zullen we vandaag
naar de stad?

                                    U:sure hoelaat?

Matthy:11 uur
in Rotterdam?

                                   U:sure

Matthy:okayy
Tot dan!

                                    U:tot dan
Ik leg mn telefoon weg en stap uit mn bed. Ik loop naar beneden en ga naar de keuken." Goeiemorgen zussie."zegt Lukas." Morguh broertje."zeg ik droog.
Ik loop naar de woonkamer en zie daar mn moeder zitten. "Mam ik heb een vraag."zeg ik. "Vertel op."zegt mn moeder." Nou gister heb ik een jongen ontmoet in de club en nu ga ik vanmiddag met hem naar de stad is dat goed?."vraag ik." Wie is die jongen en hoe oud is hij?"vraagt mn moeder." Zijn naam is Matthy en hij is 20 jaar."zeg ik. "Hmm okay heb je een foto?"vraagt mn moeder. "Ja die heb ik."zeg ik. Ik pak mn telefoon en laat een foto zien." Hmm okay is goed."zegt mn moeder." Yay thanks mam."zeg ik. Ik geef haar een kus en maak daarna mn ontbijt klaar. Even later als ik klaar ben loop ik naar boven. Ik stap de douche in en ga ff douchen. Als ik klaar ben loop ik naar mn kledingkast. Ik doe een felblauw jurkje aan en hakken met touwtjes die je om je benen moet wikkelen. Ik pak een wit tasje en doe die om me heen. Ik doe mn make-up en doe oorbellen in. Ik doe nog een ketting om met een hartje en in dat hartje staat de 'F ' van Fenna. Ik loop naar beneden en doe een spijkerjasje aan. Het is kwart voor 11. "Ik ga mam!"roep ik."Is goed veel plezier doei"roept mn moeder terug. Ik loop de deur uit en ga naar het busstation

~in het winkelcentrum~
Ik kijk om me heen maar ik zie Matthy nergens. "Fenna! Hierzo achter je."hoor ik roepen. Ik kijk om en zie daar Matthy staan. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "Hey Matt."zeg ik."Hey Fen."zegt hij. "Zullen we gaan shoppen?"vraag ik. "Ja is goed."zegt Matthy en we lopen naar de H&M.
Even later loop ik met wat shoptassen rond en gaan we even wat lunchen bij Dunkin Donuts. Ik kies een sprinkle donut en Matthy kiest voor een chocolade donut. We gaan aan een tafeltje zitten en ik voel dat we goede vrienden aan het worden zijn.  Ik eet mn donut op. Matthy schiet in de lach. "Wat?" vraag ik. Matthy veegt een stukje donut van mn mond weg. Ik bloos. Ik drink snel wat om niet te laten merken dat ik bloos. Even later lopen we weg en gaan we nog even naar de Zara. "Over 5 minuten is mijn bus er." zeg ik. "Is goed ik app je wel weer." zegt Matthy. "Is goed doei!" zeg ik. "Doei." zegt Matthy. Ik zwaai nog even en dan loop ik naar de bus.

~Tijdskip tot 3 uur~

"Ik ben weer thuis!" roep ik. Lukas komt rennend naar me toe. "Hey wat is er?" vraag ik. "Papa en mama h-hebben weer r-ruzie gehad." zegt Lukas met een hakkelende stem. "Waar is mama?" vraag ik. ""Boven." zegt Lukas. Ik loop naar boven zonder iets te zeggen tegen Lukas. Ik doe de deur open en zie mijn moeder op bed zitten. Ze huilt. "Mam?" vraag ik. Mn moeder kijkt me aan en gaat dan harder huilen. Ik ga naast haar zitten en ik sla een arm om haar heen. "Wat is er gebeurt?" vraag ik. "Ik wilde stofzuigen en papa had de tv aan dus toen werd hij boos op mij en heeft hij me geslagen." vertelt mn moeder. "Waar is papa nu?" vraag ik. "Hij is weggelopen." zegt ze. "Weet je wat u gaat nu douchen en dan bestel ik wel patat." zeg ik. "Okay." zegt ze en ze loopt naar de douche. Ik loop naar beneden. Lukas zit ondertussen met zn auto te spelen. Ik bestel wat eten en ga dan op de bank zitten. Ik scroll door Tiktok heen. Even later komt het eten binnen. Ik dek de tafel en mn moeder komt naar beneden. Na het eten loop ik naar boven. Ik pak mn spullen en ga douchen. Na het douchen doe ik mijn trui en joggingbroek aan.  Ik kijk op mn telefoon en zie dat ik een berichtje heb gekregen.

                               Matthy🤪

Matthy: Weltrusten!

                                                                                                              U:Weltrusten

Ik leg mn telefoon weg en haal mn make-up eraf. Ik doe mn sieraden en oorbellen uit en ga in bed liggen. Binnen een paar minuten lig ik te slapen.

~801 woorden~

Ja ja weer deel 9! Ik had wel wat minder inspiratie maar uiteindelijk schoot me iets te binnen. Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden! Deel 10 komt zo snel mogelijk. 

Doei! xx



De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu