H35

141 3 0
                                    

Warning:in dit deel komt smut voor!🔞
Ik doe mn bikini uit en doe rode kante lingerie aan. Ik slaap maar gewoon zo want het is hier echt warm. Ik ga in bed liggen en nog even op mn tellie scrollen. Ik hoor geklop aan de deur. "Ja?"zeg ik. Matthy komt binnen. "Hey wat doe jij hier?"vraag ik. "Ja Koen en Benthe liggen samen al en Raoul,Milo en Rob zijn nog aan het gamen en ik wil het liefst slapen dus mag ik bij jou slapen?'vraagt hij. "Jahoor ik vind het prima."zeg ik. Hij trekt z'n shirt uit en gaat naast me liggen. Het licht is al uit dus het is pikkedonker.

Begin smut🔞

Ik voel dat hij een hand om mn buik legt. "Heb je het niet koud?"fluistert hij. "Nee warm juist."zeg ik. "Ik krijg het warm van jou."zegt hij. Ik word er warm van. Hij draait me om zodat ik hem aan kijk. "We moeten plezier maken op vakantie."zegt hij grijnzend. Ik lach. "Dan doen we dat toch."zeg ik uitdagend. "Wat jij wil."zegt hij. Hij doet mn bh en string uit en geeft me kusje in mn nek. Hij gaat steeds lager en lager totdat hij bij mn vagina is. Hij kijkt me aan. Ik zie dat hij al een stijve krijgt. "Nu al een stijve Matt?"zeg ik lachend. Ik wrijf er over en teas hem een beetje. Hij doet z'n onderbroek uit. Hij gaat zitten op bed. Ik ga op de vloer zitten en begin hem te pijpen. "Precies goed Fen."zegt hij kreunend. Hij komt bijna dus ik stop. Ik ga op bed liggen. Hij kneed mn tieten en geeft er kusjes op. Als hij weer bij mn vagina is vingert hij me. Ik kreun. "Ik word echt geil van jou."zegt hij. "Ik ook van jou."zeg ik. Hij stopt met vingeren. "Heb je een condoom?"vraagt hij. "In de la."zeg ik. Hij pakt een condoom en doet hem om. Hij spreid mn benen en gaat naar binnen. Hij stoot eerst zacht daarna sneller. Ik kreun. "Ahh Matt ik ga komen."zeg ik. Even later kom ik. Matthy gaat nog door tot dat ik uit mn orgasme ben. "Je bent echt zo lekker Fenna."zegt hij. Ik lach en zoen hem. Hij knijpt in mn kont. Daarna vallen we in slaap.
~de volgende morgen~
Ik word wakker en zie dat ik nogsteeds naakt ben. Ik kijk op mn tellie. 1 bericht.
De bankzitters🤑
Raoul:yoo Matt en Fenn wij zijn ff boodschappen doen.

Fenna:okayy topp.

Ik doe mn telefoon weer weg en zie dat Matthy wakker word. "Heyy de rest is boodschappen aan het doen."zeg ik. "Okay."zegt hij. Hij word wakker en zie dat ik nog naakt in bed lig. Hij trekt me uit bed en duwt me tegen de muur. We zoenen maar dat word al snel een tongzoen. Hij legt z'n handen onder mn kont. Ik word zo geil van hem. We kijken elkaar heel even aan en gaan dan weer verder met zoenen. Hij geeft een seintje dat ik moet springen. Ik spring op hem en sla mn benen om hem heen. "Je hebt echt grote vormen."zegt hij. "Weet ik."zeg ik lachend. "Ik ga douchen."zeg ik. "Is goed."zegt hij. Ik pak een donkerblauwe bh en string. Matthy geeft me nog een klap op mn kont. Ik loop naar binnen en ga douchen. Als ik klaar ben trek ik mn lingerie aan en loop naar de kleding kast. Ik zie dat Matthy weg is dus die zal ook wel aan het douchen en omkleden zijn. Ik doe een lichtblauw topje met een wit broekrokje. Het is een kort rokje maar het is een broekrokje dus het maakt niet zoveel uit. Ik doe mn haar in 2 vlechten. Ik doe sieraden en oorbellen in. Ik doe make-up op en loop dan naar beneden. Ik maak wat bananen pancakes klaar. Die kan je koud op eten. Ik eet het op en hoor daarna de rest binnenkomen. "Heyy Fennelientje waar is Matt?"vraagt Koen. "Hier is Matt."zegt Matthy zelf. Ik schud lachend mn hoofd. Rob ziet er sip uit en Raoul lijkt een beetje boos. "Heyy Matt we hadden nog een vraagje aan je."zegt Koen. "Vertel."zegt Matt. "Nou ik en Benthe willen graag bij elkaar slapen dus vind je het erg als je bij Fenna moet slapen?"vraagt Koen. "Nee hoor als Fenna het goed vind vind ik het prima."zegt Matthy. Koen en Benthe kijken me vragend aan. "Ik vind het prima."zeg ik. "Dan is dat geregeld."zegt Koen. "Ja ik wil even met Rob,Fenna en Matt praten."zegt Raoul. Ik kijk verbaasd. We gaan op de bank zitten. Rob wil iets zeggen. Hier was ik al bang voor.

~838 woorden~

Deel 35! Ja is een beetje snel achter elkaar maar wilde dit deel zo graag af hebben. Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden!
Xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu