H32

148 4 1
                                    

Pov Fenna

Ik heb een rokje en een shirtje over mn mintgroene bikini gedaan en parkeer nu  bij cda. Ik zie dat Raoul al naar de deur komt. "Heyy Fenn leuk dat je er bent!"groet hij. "Alleen maar leuk toch."zeg ik. "Ja natuurlijk Matt is heel zenuwachtig en Rob is gewoon boos denk ik dus doe maar gewoon normaal zoals je altijd doet."zegt Raoul. "Jahoor komt helemaal goed."zeg ik. Ik loop naar binnen. "Laat je schoenen maar aan de boys zijn buiten."zegt Raoul. "Okay dan maar naar de tuin."zeg ik. Ik loop achter Raoul aan en zie dat Benthe al met Koen staan. Die 2 zijn zo schattig samen. "Heyy Fen!"roept Benthe. Ze komt aangerend en geeft me een knuffel. "Heyy Bent!"zeg ik. "Heyy Fennelientje."zegt Koen. "Heyy Koenie."zeg ik. Ik groet de andere boys zo als gewoonlijk. Bij Matt sta ik even stil en glimlach. Ik trek mn shirt en rokje uit en ga bij de boys staan. Rob kijkt heel even naar me en ik glimlach terug. Raoul zet de barbecue klaar. "Ey Roelie zet is ff een muziekje op."zegt Milo. "Ja karaoke!"roept Koen. Koen loop naar de box en zet "Beachclub" op. Zelf heb ik het nummer nog nooit gehoord. Matthy en Koen gaan staan en pakken de microfoon en zingen. Als ze bij het stukje zijn "Jij bent de zon van de Beachclub."kijkt Matthy naar me. Ik voel een blos opkomen dus ik drink snel een slok van mn appelsap. De volgende nummer vliegen voorbij. Ik sta met Benthe te praten. "Vind je Matt nou nogsteeds leuk?"vraagt ze zachtjes. "Ik weet het niet zo goed."zeg ik. "Snap ik is ook moelijk je verwacht van iemand dat diegene je vertrouwt."zegt ze. "Ja daarom maar iedereen verdient 2de kansen dus ik wacht gewoon af."zeg ik. Benthe kijkt met grote ogen naar me." Wat?"vraag ik. "Matthy liep net achter je en hij verstond precies wat je zei."zegt ze. "Maad hij weet het verhaal toch niet?"vraag ik verbaasd. "Nee maar vermoedens zijn er ook nog."zegt ze. "Ja daar heb je gelijk in maar het maakt me ook niet uit."zeg ik. Ondertussen komen de meeste vrienden binnen van de boys. Iedereen komt even langs en stelt zich voor. Ik zie Matthy met een gast praten. Waarschijnlijk een vriend van hem.
Pov Matthy
(Warning:dit is geen echte vriend gebruik het voor het verhaal)
"Dus Matt wie is die meid?"vraagt Sven. "Welke?"vraag ik. "Die meid met die mintgroene bikini."zegt hij. "Ow gewoon ze komt wel is langs bij ons."zeg ik. "Jaloers!"zegt hij. "Hoezo?"vraag ik verbaasd. "Nou heb je haar uiterlijk niet gezien haar lichaam is perfect."zegt Sven. "Ja das waar maar innerlijk vind ik ook belangrijk."zeg ik. "Ja true zal ik met haar gaan praten?"vraagt hij. Eigenlijk wil ik het niet maar ik ga nier aan Sven laten merken dat ik haar nogsteeds leuk vind. "Ja doe dan."zeg ik. "Okay hier ga ik."zegt hij en hij loop weg.

Pov Fenna
Benthe is drinken aan het halen dus ik sta alleen bij het tafeltje. Opeens voel ik een tikje op mn rug. "Hey ik stond net bij Matthy en dacht leuke meid."zegt de vreemde jongen. "Ow hoi ja ik zag het al."zeg ik. "Ik ben Sven."zegt hij. "Fenna aangenaam."zeg ik. Hij gaat naast me zitten op de barstoel. We praten nog een beetje verder. Ik zie uit mn ooghoeken dat Matthy het niet echt leuk vind. Opeens legt Sven een hand op mn been. Ik voel me best ongemakkelijk. "Ik ga even naar de wc."zeg ik. Ik hoef helemaal niet maar vind Sven gewoon een beetje creepy. Ik loop weg en ga naar de badkamer van Matt. Ik doe de deur achter me dicht. Opeens hoor ik geklop. "Matt hier."hoor ik hem zeggen. Ik doe snel de deur open. "Sorry Matt dat ik je badkamer ben ingeslopen."zeg ik. "Snap ik wel vond je het vervelend dat Sven bij je kwam zitten."vraagt Matthy terwijl hij de deur op slot doet. "Dat niet perse maar hij ging voor mij gewoon te ver."zeg ik. "Snap ik ik leid hem wel af."zegt hij. "Dankje Matt."zeg ik. Ik wil de badkamer uitlopen maar Matthy houd mn arm vast. Ik kijk verbaasd achterom. Hij zet me tegen de muur en kijkt me aan. Ik krijg het heel warm. Ik voel dat hij dichterbij komt. In een paar seconden staat hij recht voor mn neus. Ik slik een paar keer. Hij wil z'n handen op mn heupen leggen maar trekt ze toch terug. Ik zucht. 'Nu Fenna.'zeg ik in mn gedachten. Ik pak zijn handen en leg ze op mijn heupen. Ik durf eigenlijk niet te kijken maar blijf toch in zijn ogen staren. Hij is verbaasd maar lacht toch. Hij trekt me naar zich toe. Opeens begint hij me te zoenen. Ik sla mn armen om zijn nek. Zo staan we daar in zijn badkamer.
~896 woorden~

Jaaa deel 32. Eindelijk hier heb ik zo lang opgewacht! Ik hoop dat jullie dit deel leuke vonden ik zelf vond dit echt leuk om te schrijven. Een kleine cliffhanger maar het volgende deel komt zo snel mogelijk! Veel plezier met het volgende deel!
Xx

De ergste dag van mn leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu