Κεφαλαίο 11

53 2 4
                                    

Χατζής: Άννα το ξέρω ότι έχεις αναλάβει την υπεράσπιση του δολοφόνου του Θοδωρή Μαρκέτου. Δεν θα το πω στους γονείς σου αλλά για να μην το πω θέλω να πείσεις τον  Άγγελο να γυρίσει σε εμένα. Άννα: Δεν θέλει να έρθει σε εσάς, δεν θα το κάνω. Χατζής: Εντάξει ότι πεις.  Μετά από λίγο ο Χατζής φεύγει και πάει στην οικογένεια της Άννας και αναλαμβάνει την υπεράσπιση τους. Κοσμάς: Αλέκο θέλω να κλείσεις μέσα τον Δολοφόνο, να φάει ισόβια.,Χατζής:Αυτό σκοπεύω να κάνω τώρα όσον αφορά την Άννα δεν ξέρω τι θα κάνει.,Κοσμάς: Τι εννοείς;, Χατζής: Έχει αναλάβει την υπεράσπιση του. Ο Κοσμάς είχε μείνει μόνος του οι υπόλοιποι ήταν στο σπίτι. Κοσμάς: Είσαι σίγουρος;,Χατζής: Ναι ο Άγγελος μου το είπε που είναι βοηθός της. Ο Κοσμάς φεύγει και πάει σπίτι. Αρχίζει να βάζει τα ρούχα της Άννας σε μια βαλίτσα. Την ίδια ώρα η Άννα πάει στην εισαγγελία για να δει τον Δημήτρη. Άννα: Δημήτρη ήρθα να σε δω ,Δημήτρης: Έλα κάτσε. Άννα: Έχεις πολύ δουλειά;,θέλω να πάμε να πιούμε έναν καφέ. Πριν προλάβει να απαντήσει ο Δημήτρης, παίρνει τηλέφωνο η Ειρήνη την Άννα και της λέει Άννα μου ο πατέρας σου έχει τρελαθεί, βάζει τα ρούχα σου σε μια βαλίτσα, Άννα: Έρχομαι. Άννα: Δημήτρη μου μπορείς να με πας στο πατρικό μου, Δημήτρης: Εννοείται ότι μπορώ, πάμε.Μετα από λίγο φτάνουν, η Άννα κατεβαίνει από το αυτοκίνητο και πάει να μπει μέσα στο σπίτι αλλά την σταματάει ο Πατέρας της.Κοσμάς:διάλεξες Στρατόπεδο, υπερασπιζεσαι τον Δολοφόνο, να φύγεις από εδώ. Πετάει την βαλίτσα στον δρόμο και πάει μέσα. Ειρήνη: Είναι αλήθεια;,Άννα: Ναι αλλά ο Θοδωρής δεν είναι ο Δολοφόνος. Η Ειρήνη την χαστουκιζει και της φύγε από εδώ και της κλείνει την πόρτα. Ο Δημήτρης πλησιάζει την Άννα και την αγκαλιάζει. Άννα: Αγάπη μου, με παίρνεις από εδώ;,Δημήτρης: Πως με είπες;,ναι θα πάρω από εδώ ,θα πάμε να φάμε κάτι για να μην είσαι νυστικη. Άννα: Σε είπα Αγάπη μου αφού έχουμε ανταλλάξει τρία φιλιά. Δημήτρης: οκ,πάμε να φύγουμε από εδώ. Μετά από λίγα πηγαίνουν σε ένα μεζεδοπωλείο και τρώνε. Η Άννα ζητάει από τον Δημήτρη να την πάει στο γραφείο της για να κοιμηθεί. Δημήτρης: Είσαι σίγουρη Άννα;,Άννα: Δημήτρη μου ναι είμαι σίγουρη. Την πάει στο γραφείο της και πριν μπει μέσα λέει καληνύχτα στον Δημήτρη και του δίνει ένα φιλί στο μάγουλο. Καληνύχτα Δημήτρη, Δημήτρης: Καληνύχτα Άννα. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου η Άννα θα μάθει την "αλήθεια " ότι ο Αλέκος "σκότωσε " την Μυρτώ.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Où les histoires vivent. Découvrez maintenant