Ο Δημήτρης και η Άννα μπαίνουν στο πατρικό της. Άννα: Μαμά, Χρύσα, Λίνα, Νίκο ο Κοσμάς είναι νεκρός δυστυχώς και βασικός ύποπτος είναι ο Θοδωρής ο αδελφός του Δημήτρη αλλά ο Δημήτρης μου δεν φταίει σε τίποτα. Λίνα: Θείε μην στεναχωριέσαι εγώ δεν σε κατηγορώ για τίποτα σε θεωρώ οικογένεια μου , Χρύσα και Νίκος : Ναι Δημήτρη εσύ δεν φταις σε κάτι εμείς σε θεωρούμε οικογένεια μας ,μας έχεις βοηθήσει στα πάντα. Ειρήνη: Δημήτρη σήκω και φύγε τώρα από το σπίτι μου. Χρύσα: ρε Μαμά τι είναι αυτά που λες ο Δημήτρης δεν φταίει, Λίνα: ρε γιαγιά τι είναι αυτά που λες ο θείος δεν έκανε κάτι κακό μην του μιλάς έτσι. Άννα: Μαμά εγώ θα φύγω μαζί με τον Δημήτρη αφού δεν τον θες δεν θες και εμένα εγώ και ο Δημήτρης είμαστε ένα. Πάμε Αγάπη μου στο σπίτι σου που θα είναι και δικό μου πλέον. Δημήτρης: Λίνα, Χρύσα, Νίκο,Κυρία Ειρήνη συλλυπητήρια για την απώλεια σας. Χρύσα : Δημήτρη μου εγώ σε θεωρώ οικογένεια μου και αύριο αν θες θα έρθω με την Λίνα να πιούμε καφέ στο σπίτι σου,Δημήτρης: Θα σας περιμένω. Η Λίνα πάει και αγκαλιάζει τον Δημήτρη. Λίνα: Θείε να προσέχεις και να μην στεναχωριέσαι για τα λάθη των άλλων. Δημήτρης: Σε ευχαριστώ Λίνα μου καλό σου βράδυ. Ο Δημήτρης και η Άννα φεύγουν και επιστρέφουν στο σπίτι τους. Μπαίνουν μέσα και πηγαίνουν στο κρεβάτι τους και κοιμούνται αγκαλιά.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη.
Fiksi PenggemarΟ Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη.