Ανεβαίνουν πάνω στο σπίτι του Δημήτρη και μπαίνουν μέσα. Δημήτρης: Λοιπόν Άννα θα κοιμηθείς μέσα στο δωμάτιο μου ,εγώ θα κοιμηθώ στον καναπέ. Άννα: Εγώ νόμιζα πως θα κοιμόμασταν μαζί. Δημήτρης: Αφού δεν έχουμε σχέση ακόμα. Είμαι διστακτικός ακομα .Άννα: Το ξέρω και με το δίκιο σου είσαι διστακτικός αλλά νομίζω σου απεδειξα ότι ενδιαφέρομαι μόνο για εσένα ήδη σου έχω δώσει πέντε φιλιά, τρει στο μάγουλο και δύο στο στόμα. Δημήτρης: Αντε να κοιμηθούμε μαζί αλλά αύριο θα είσαι προσεκτική με τον καθηγητή της Μυρτώς. Άννα: Εντάξει το υπόσχομαι. Έτσι κοιμούνται μαζί αλλά είναι σε απόσταση αναπνοής ο ένας με τον άλλο. Το επόμενο πρωί η Άννα και ο Δημήτρης πηγαίνουν στο σπίτι του καθηγητή της Μυρτώς και χτυπάνε την πόρτα. Ο Καθηγητής τους ανοίγει. Άννα: Γειά σας ήρθαμε να σας ρωτήσουμε για την Μυρτώ Ροδίτη την μαθήτρια σας ,μάθαμε ότι ήταν εδώ χθες το βράδυ, βρέθηκε προχθές νεκρή, Καθηγητής : δυστυχώς δεν μπορώ να σας βοηθήσω δεν την ξέρω την κοπέλα. Άννα: Ότι πείτε, μπορώ να χρησιμοποιήσω το μπάνιο σας;,Καθηγητής: Ε ναι φυσικά. Η Άννα πάει στο μπάνιο και παίρνει τις οδοντοβουρτσες για να τις δώσει στον Αντρέα για να κάνει πάρει δείγμα. Βγαίνει η Άννα από το μπάνιο και φεύγει με τον Δημήτρη. Δημήτρης: Άννα λέγε τι έκανες;, Άννα: πήρα τις οδοντοβουρτσες τους για να πάρουν δείγμα DNA. Ο Δημήτρης τις παίρνει και τις πετάει. Άννα: Καλά τι κάνεις είσαι ηλιθιος; ,Δημήτρης: Ευχαριστώ Άννα για τα καλά σου λόγια. Απλώς δεν θέλω να μπλέξω. Άννα: Συγνώμη Δημήτρη μου που σε έβρισα, δεν το εννοούσα, εσύ είσαι πανέξυπνος. Πάνω στα νεύρα μου το είπα, θα τις πάρω όμως και θα τις δώσω στον Αντρέα. Δημήτρης: Καλά αφού επιμένεις.Ετσι φεύγουν και πάνε στην ασφάλεια. Εκεί η Άννα δίνει τις οδοντοβουρτσες στον Αντρέα και του λέει να δει αν ταιριάζει με το DNA που βρέθηκε στο πτώμα της Μυρτώς και ο Δημήτρης του λέει καντο . Αντρέας: Ότι πείτε κύριε Εισαγγελέα. Την ίδια ώρα ο Καθηγητής και η γυναίκα του βλέπουν ότι λείπουν οι οδοντοβουρτσες τους και καταλαβαίνουν ότι τις πήρε η Άννα και ο Δημήτρης. Έτσι αμέσως πηγαίνουν στην εισαγγελία και πάνε στον είσαι Μαυρίδη και λένε ότι η Άννα τους έκλεψε τις οδοντοβουρτσες. Σταύρος: Μήπως ήταν και ένας ψηλός άντρας μαζί της,Καθηγητής: Ναι ήταν. Σταύρος: Θα το κανονίσω. Ο Σταύρος παίρνει τηλέφωνο τον Δημήτρη και του λέει ότι ο Καθηγητής της Μυρτώς έκανε καταγγελία εναντίον εκείνου και της Άννας επειδή τους πήρανε τις οδοντοβουρτσες. Σταύρος: πρέπει να έρθετε να καταθέσετε, Δημήτρη βασίζομαι στην ειλικρίνεια σου. Δημήτρης: Θα έρθουμε σε λίγο. Άννα πρέπει να πάμε να καταθέσουμε γιατί ο Καθηγητής της αδερφής σου έκανε καταγγελία σε εμάς επειδή του πήραμε τις οδοντοβουρτσες. Άννα: Τι θα κάνω, θα χάσω την δουλειά μου ,εσύ είσαι ειλικρινής θα πεις την αλήθεια αμέσως. Δημήτρης: Όχι, έχω λύση, θα παντρευτούμε με πολιτικό γάμο αμέσως τώρα με μάρτυρες τον Αντρέα και τον Μάνο και έτσι δεν θα μπορώ να καταθέσω αφού θα είμαι ο σύζυγος σου. Άννα: ενδιαφέρον,θα παντρευτώ τον άντρα που μου αρέσει εδώ και δύο χρόνια, εννοείται πως δέχομαι αντε πάμε τώρα στο Δημαρχείο, ενημέρωσε τον Μάνο και τον Αντρέα να έρθουν στο Δημαρχείο. Δημήτρης: Βέρες δεν έχουμε όμως, Άννα: Δεν πειράζει θα βάλουμε στα δάκτυλα μας δύο μαύρα σκληρά λαστιχάκια, ξέρεις από αυτά τα χοντρά που είναι και σκληρά και δεν φεύγουν εύκολα από το δάκτυλο. Έτσι η Άννα και ο Δημήτρης πηγαίνουν στο Δημαρχείο και μετά από λίγα λεπτά φτάνουν ο Αντρέας και ο Μάνος και ευτυχώς ο Μάνος σκέφτηκε να πάει να αγοράσει δύο φθηνές βέρες. Έτσι μπαίνουν μέσα στο Δημαρχείο και ξεκινάει ο γάμος του Δημήτρη και της Άννας. Ο Αντρέας τους βάζει τις βέρες στα δάκτυλα τους στο δεξί τους χέρι ενώ η Άννα βάζει στο αριστερό χέρι του Δημήτρη, στο ένα του δάκτυλο το λαστιχάκι που συννενοηθηκαν να βάλουν και το ίδιο κάνει και στο δικό της αριστερό χέρι. Δήμαρχος: με την δύναμη που μου δίνει ο νόμος σας ονομάζω συζύγους, μπορείτε να φιλήσετε την νύφη. Ο Δημήτρης πιάνει το πρόσωπο της Άννας με τα χέρια του και την φιλάει και η Άννα ανταποδίδει στο φιλί του. Αντρέας και Μάνος: Να ζήσετε κύριε και κυρία Μαρκέτου. Ο Αντρέας και ο Μάνος φεύγουν και μένουν μόνοι τους ο Δημήτρης και η Άννα. Άννα : Αγάπη μου πάμε στον Σταύρο να καταθέσουμε; ,Δημήτρης: Αντε πάμε. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε την αντίδραση του Σταύρου όταν μάθει ότι ο Δημήτρης και η Άννα παντρεύτηκαν.
YOU ARE READING
Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη.
FanfictionΟ Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη.