Η Άννα μετά από λίγη ώρα φτάνει στο σπίτι του Δημήτρη. Μπαίνει μέσα στην αυλή του σπιτιού και κάθεται στο παγκάκι και παίρνει τηλέφωνο τον Δημήτρη. Άννα: Δημήτρη είμαι στο σπίτι σου ,στην αυλή και κάθομαι στο παγκάκι. Μπορείς να κατέβεις κάτω, θέλω να μιλήσουμε. Δημήτρης: Ναι κατεβαίνω σε 5 λεπτά. Μέχρι να κατέβει ο Δημήτρης την Άννα την πλησιάζει η Δάφνη. Δάφνη: Γιατί κλαις; σε πλήγωσε κάποιος; Άννα: Εσύ πρέπει να είσαι η αδελφή του Δημήτρη, είμαι λίγο στενοχωρημενη ναι. Η Δάφνη την αγκαλιάζει και της δίνει ένα φιλί στο μάγουλο. Δάφνη: Είσαι πολύ όμορφη. Δεν αξίζει να στεναχωριέσαι και εγώ είμαι στενοχωρημενη γιατί ο Θοδωρής έφυγε από το σπίτι και δεν θα επιστρέψει ποτέ. Άννα: Μην αγχώνεσαι Αγάπη μου θα στον φέρω τον αδελφό σου εγώ προσωπικά. Τότε έρχεται ο Δημήτρης. Δημήτρης: Δάφνη μου πηγαίνε για ύπνο,για να μιλήσω στην Άννα. Η Δάφνη πήγε για ύπνο και έμειναν μόνοι τους ο Δημήτρης και η Άννα. Η Άννα πέφτει στην αγκαλιά του Δημήτρη. Άννα: Δημήτρη βρήκα στο σπίτι του Χατζή μια χάρτινη βαρκούλα, τέτοιες έφτιαχνε μόνο η Μυρτώ. Επίσης ο Θοδωρής μου μιλησε και μου είπε ότι η Μυρτώ έφυγε χτυπημενη από το σπίτι ενός καθηγητή της αύριο θα πάω να του μιλήσω και ότι αν δεν δώσεις στην δίωξη ναρκωτικών τα ναρκωτικά που έχει κρύψει στο αρκουδάκι της Δάφνης θα πει περισσότερα. Δημήτρης: Εντάξει δεν θα τα δώσω προς το παρων, αυτό θα το κάνω για εσένα για να βρεθεί ο Δολοφόνος της αδελφής σου ,αύριο θα πάμε μαζί στον καθηγητή της Μυρτώς. Που θα μείνεις σήμερα;,Άννα: στο γραφείο μου. Δημήτρης: Όχι θα μένεις μαζί μου, θα σε φιλοξενήσω, εσύ δεν είπες ότι ενδιαφέρεσαι μόνο για εμένα;,ευκαιρία να με μάθεις. Άννα: Εντάξει Δημήτρη και του δίνει πάλι ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε τον πολιτικό γάμο του ζευγαριού.
YOU ARE READING
Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη.
FanfictionΟ Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη.