Ο Δημήτρης λέει στην Άννα: Αγάπη μου ο Ηλίας σκότωσε τον Άγγελο, εσύ είσαι αθώα, τώρα τον καταδιώκουν ο Αντρέας και η αστυνομία. Άννα: Υπέροχα νέα Αγάπη μου πάμε και εμείς από κοντά σε παρακαλώ πολύ. Δημήτρης: αντε πάμε δεν μπορώ να σου χαλάσω χατίρι. Έτσι μετά από λίγο ο Δημήτρης και η Άννα φτάνουν στο σημείο που είναι ο Ηλίας και η αστυνομία. Ο Ηλίας όμως αρχίζει να τρέχει και τον ακολουθεί ο Δημήτρης και η Άννα και τον εγκλωβιζουν στην μέση της εθνικής. Ο Ηλίας όμως περνάει στην άλλη λωρίδα και τον πατάει μια νταλίκα. Η Άννα τότε βάζει τα κλάματα. Δημήτρης: Άννα μου μην κλαις δεν φταις εσύ σε παρακαλώ δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι. Άννα: Εντάξει αγάπη μου έχεις δίκιο σε αγαπάω πολύ. Ο Αντρέας τότε λέει στην Άννα ότι πρέπει να δώσει κατάθεση στον Σταύρο. Άννα: Εντάξει Αντρέα τώρα θα έρθω μαζί με τον Δημήτρη μου. Μετά από λίγο ο Δημήτρης και η Άννα φτάνουν στην εισαγγελία και καταθέτουν στον Σταύρο. Εκείνη την ώρα όμως ο Δημήτρης και ο Αντρέας ενημερώνονται ότι βρέθηκε ένα πτώμα στο δάσος και πρέπει να πάνε για αυτοψία. Δημήτρης: Αγάπη μου πρέπει να πάω κάτσε εσύ εδώ με τον Σταύρο να πιείτε έναν καφέ και θα έρθω εγώ αργότερα. Άννα: Εντάξει μωρό μου πηγαίνε να κάνεις την δουλειά σου, σε αγαπάω πολύ, να προσέχεις, θα πάω στο γραφείο σου να σε περιμένω, καλή δουλειά μωρό μου και του δίνει ένα φιλί. Δημήτρης: Σε αγαπάω πολύ, Άννα: Εγώ σε λατρεύω μωρό μου. Ο Αντρέας και ο Δημήτρης φεύγουν και πηγαίνουν στο δάσος μαζί με το εγκληματολογικο. Όταν όμως φτάνουν στο δάσος και βλέπουν το πτώμα ο Δημήτρης και ο Αντρέας παθαίνουν σοκ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη.
Fiksi PenggemarΟ Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη.