Το επόμενο πρωί στην φυλακή ο Άγγελος δεν νιώθει καλα ,λιποθυμάει και μεταφέρεται εσπευσμένα στο νοσοκομείο, ενώ ένας άλλος φύλακας ενημερώνει τον Δημήτρη, τον Σταύρο και τον Αντρέα. Δημήτρης: Άννα μου πρέπει να πάμε στο νοσοκομείο ο Άγγελος κάτι έπαθε,λιποθυμήσε και τον μεταφέρανε στο νοσοκομείο. Άννα: Εντάξει αγάπη μου πάμε να δούμε τι έπαθε το κάθαρμα. Μετά από λίγο φτάνουν στο νοσοκομείο και ο Δημήτρης ρωτάει την γιατρό τι έπαθε ο Άγγελος και λιποθύμησε, Γιατρός: από ότι φαίνεται είναι δηλητηρίαση. Εκείνη την στιγμή φτάνουν στο νοσοκομείο ο Αντρέας και ο Σταύρος. Παιδιά: Τι έγινε, τι έπαθε;, Δημήτρης: Από ότι φαίνεται κάποιος τον δηλητηρίασε. Όμως τότε τους πλησιάζει ο Αλέκος ο οποίος ενημερώθηκε από τον Γιατρό. Αλέκος: Εσύ Άννα Ροδίτη δηλητηρίασες τον γιο μου για να τον εκδικηθείς για τον θάνατο της αδελφής σου,Άννα: λες βλακειες, εγώ δεν θα γίνω ποτέ δολοφόνος σε αντίθεση με τον γιο σου και πλέον λέγομαι Άννα Μαρκέτου. Το ίδιο κάθαρμα είσαι και εσύ από εσένα πήρε ο Άγγελος. Ο Αλέκος φεύγει από το νοσοκομείο τσαντισμένος. Σταύρος: Δημήτρη πάμε με τον Αντρέα στην ασφάλεια να δούμε αν υπάρχει κάτι νεότερο;, Δημήτρης: Πάμε, Άννα μου μην κάνεις τίποτα μόνη σου,Άννα: Όχι αγάπη μου μην αγχώνεσαι απλώς θα κάτσω εδώ για να ενημερώνομαι από την γιατρό, σε αγαπάω, πρόσεχε. Δημήτρης: Και εγώ σε αγαπάω. Έτσι ο Αντρέας, ο Σταύρος και ο Δημήτρης φεύγουν και πηγαίνουν στην ασφάλεια. Την ίδια ώρα ο Αλέκος μπαίνει στο δωμάτιο του Άγγελου και του λέει ότι θα τον βοηθήσει να αποδράσει από το νοσοκομείο χωρίς να τον καταλάβει κανείς.
BINABASA MO ANG
Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη.
FanfictionΟ Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη.