Κεφαλαίο 3

67 2 2
                                    

Δημήτρης: Λοιπόν Άννα άκου θέλω να αναλάβεις την υπεράσπιση του αδερφού μου του Θοδωρή γιατί τον έχουν συλλάβει, είναι ύποπτος για την δολοφονία ενός κοριτσιού, βρήκαν το πτώμα της μέσα σε έναν κάδο σκουπιδιών και βρέθηκαν δίπλα από το πτώμα της κοπέλας η πιστωτική κάρτα του και κάποια ρούχα του .Θέλω να τον αναλάβεις εσύ, γιατί είσαι δυναμική και πολύ καλή στην δουλειά σου .Εγώ δεν θα εμπλακώ καθόλου. Άννα: Δημήτρη  δέχομαι να αναλάβω την υπεράσπιση του αδερφού σου, νόμιζα όμως ότι θα συνεργαζόμασταν. Δημήτρης: Την υπόθεση την έχει αναλάβει ο Εισαγγελέας Μαυρίδης. Άννα: Εντάξει αλλά εσυ είσαι  καλύτερος εισαγγελέας από τον Κύριο Μαυρίδη αλλά είσαι και πιο όμορφος από αυτόν, αύριο θα τον ανακρίνουν; ,Δημήτρης: Ευχαριστώ για το κοπλιμεντο Άννα, ναι αύριο θα τον ανακρίνουν, θα σε περιμένω στην είσοδο της εισαγγελίας για να σε πάω να τον δεις. Τότε η Άννα πάει να φύγει. Ο Δημήτρης πάει να πιάσει την σπασμένη κορνίζα αλλά κόβεται λίγο στο δάκτυλο από το σπασμένο γυαλί και αρχίζει να τρέχει αίμα από το δάκτυλο του .Δημήτρης: Γαμωτο κόπηκα .Η Άννα τότε βρίσκει ευκαιρία να τον πλησιάσει περισσότερο πάει κοντά του παίρνει το δάκτυλο του στο χέρι της και του σκουπιζει το αίμα με ένα χαρτομάντιλο. Αφού το καθαρίσει η Άννα φιλάει τον Δημήτρη και φεύγει για να πάει στο γραφείο της ενώ ο Δημήτρης έχει μείνει παγωτό από το φιλί  της Άννας.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Onde histórias criam vida. Descubra agora