Το επόμενο πρωί ο Θοδωρής λέει στον Αντρέα ότι θυμήθηκε που ήταν το βράδυ της δολοφονίας της Μυρτώς και του λέει να πάρει τηλέφωνο την Άννα. Ο Αντρέας παίρνει την Άννα τηλέφωνο και της λέει ότι ο Θοδωρής έχει άλλοθι και θέλει να μιλήσει στον Σταύρο. Μετά από λίγα λεπτά η Άννα και ο Δημήτρης έρχονται και πηγαίνουν με τον Θοδωρή στο γραφείο του Σταύρου. Θοδωρής: έχω άλλοθι για εκείνο το βράδυ, σταμάτησα σε ένα περίπτερο για να πάρω τσιγάρα. Σταύρος: Θα μεταφερθείς στις φυλακές μέχρι να επιβεβαιώσουμε το άλλοθι σου .Έτσι ο Θοδωρής μεταφέρεται στις φυλακές. Όμως εκεί ένας κρατούμενος τον μαχαιρώνει γιατί ο Σπύρος είχε σκοτώσει τον αδελφό του. Μετά από λίγα λεπτά τον βρίσκουν οι φυλακες και τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο και ενημερώνουν τον Δημήτρη. Δημήτρης: Εντάξει, έρχομαι στο νοσοκομείο που τον έχετε, αγάπη μου ,Άννα μου πάω στο νοσοκομείο μαχαιρώσανε τον Θοδωρή στην φυλακη, πήγαινε στο σπίτι και περίμενε με .Άννα: Εντάξει αγάπη μου . Ο Δημήτρης πάει στο νοσοκομείο για να δει τον Θοδωρή ενώ ενημερώνει τον Σπύρο να έρθει και εκείνος. Φτάνει βράδυ και ο Δημήτρης παίρνει τηλέφωνο την Άννα και δεν το σηκώνει. Η Άννα είναι στο γραφείο της και κοιτάει τον Άγγελο με θυμό. Τι θα γίνει στην συνέχεια; θα προλάβει ο Δημήτρης την Άννα από το να κάνει κάτι κακο;. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.