Κεφάλαιο 37

45 2 2
                                    

Ο Δημήτρης σηκώνεται από την καρέκλα του και μαζί του  σηκώνεται και η Άννα. Ο Δημήτρης αρχίζει να σπάει τα πάντα και μετά να βαράει τα χέρια του στον τοίχο μέχρι να ματώσουν. Άννα: Αγάπη μου σε παρακαλώ σταμάτα να κάνεις κακό στον εαυτό σου ,σε παρακαλώ δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι. Δημήτρης: μόνο εσύ είσαι η οικογένεια μου πλέον ο αδελφός μου είναι ύποπτος για την δολοφονία του πατέρα σου, δεν αντέχω άλλο πραγματικά. Δεν έχω κανέναν πλέον μόνο εσένα έχω αλλά και εσύ θα φύγεις μετά από αυτό που σου είπα. Άννα: Μωρό μου δεν πρόκειται να σε αφήσω μόνο σου ποτέ, δεν φταις εσύ για τα λάθη του αδερφού σου ,είσαι η ζωή μου, η ανάσα μου, το φως μου ,ο Άντρας μου σε λατρεύω μωρό μου πολύ και πηδαει στην αγκαλιά του. Δημήτρης: Και εγώ σε αγαπάω πολύ, ευχαριστώ που δεν με αφήνεις μόνο μου. Άννα: Δεν πρόκειται να σε αφήσω μόνο σου ποτέ, σε αγαπάω περισσότερο και από την ζωή,πάμε στο πατρικό μου να τους πούμε τι έχει γίνει;, Δημήτρης: Πάμε Αγάπη μου, Άννα: Πάμε Αντρούλη μου όμορφε.  Μετά από λίγα λεπτά η Άννα και ο Δημήτρης φεύγουν και πηγαίνουν στο πατρικό της Άννας για να πουν στην οικογένεια της τα τελευταία γεγονότα. Πως θα πάρει η Κυρία Ειρήνη ότι ο αδελφός του Δημήτρη είναι ύποπτος για την δολοφονία του Κοσμά;, Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora