Αννα: Δημήτρη μου τι έγινε ποιος σου έστειλε μήνυμα ή μήπως ποια σου έστειλε μήνυμα;, πες μου δεν θα την πειράξω απλώς θα της πω δυο λογάκια και θα της δώσω να καταλάβει ότι είσαι μόνο δικός μου. Λίνα: Θείε έμπλεξες η Άννα πάντα ζήλευε αλλά με εσένα μου φαίνεται θα το φτάσει σε άλλο επίπεδο. Δημήτρης: το έχω καταλάβει ότι ζηλεύει. Άννα: Λοιπόν αγάπη μου πες μου ποια σου έστειλε μήνυμα. Δημήτρης: Μωρό μου ο Αντρέας είναι μου είπε ότι ο Άκης σκότωσε τον πατέρα σου και όχι ο Θοδωρής, τον έβαλε ο Άγγελος για να πάρει εκδίκηση. Ζηλεύεις πολύ ή μου φαίνεται. Άννα: Αγάπη μου λογικό είναι να ζηλεύω αφού έχω παντρευτεί έναν τρία μέτρα όμορφο. Είσαι όμως μόνο δικός μου και το ξέρω. Δημήτρης: Και εγώ έχω παντρευτεί την πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο και είσαι μόνο δική μου για αυτό Άννα Ροδίτη δέχεσαι να με παντρευτείς και γονατίζει και βγάζει ένα κουτάκι με ένα δακτυλίδι. Λίνα και Χρύσα: Άννα πες ναι μην το σκέφτεσαι. Άννα: Δέχομαι αγάπη μου, χίλιες φορές ναι και της βάζει το δακτυλίδι. Άννα: Είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου και θα είμαι μέχρι το τέλος της ζωής μου. Δημήτρης: Και εγώ κυρία Μαρκέτου είμαι τρελά ερωτευμένος μαζί σου και θα είμαι για πάντα και θα είμαι ερωτευμένος και με την κόρη μας που θα είναι ίδια εσύ. Λίνα: Εγώ θα βαφτίσω το παιδί σας αν είναι κορίτσι. Δημήτρης και Άννα: Εντάξει Λίνα εσύ θα το βαφτίσεις το παιδί μας ότι και αν είναι. Άννα: Χρύσα να το πεις στην Μαμά αλλά να της πεις να μείνει μακριά μας αφού δεν θέλει τον άντρα μου, τον έρωτα μου,τον άντρα της ζωής μου τον Δημήτρη μου. Χρύσα: Εντάξει Αννούλα ότι πεις. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε την αντίδραση της Ειρήνης όταν μάθει ότι η Άννα παντρεύεται με τον Δημήτρη με θρησκευτικό γάμο.