Στο γραφείο της Άννας, Άννα: Άγγελε και τώρα σε ακούω ξέρω τι έκανες. Άγγελος:Ναι εγώ το έκαναν,η Μυρτώ ήρθε στο σπίτι μου χτυπημενη μετά τσακωθηκαμε και μετά την χτύπησα στο κεφάλι και πέθανε. Της άξιζε να πεθάνει ,ήταν ξετσίπωτη τα είχε με τον καθηγητή της και της άρεσε και ο Θοδωρής. Άννα: Και ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίζεις το ποιος πρέπει να πεθάνει και ποιος όχι; και τον πιάνει από την μπλούζα και τον κολλάει στον τοίχο. Την ίδια ώρα ο Δημήτρης κατευθύνεται με το αμάξι του στο γραφείο της Άννας ενώ έχει ειδοποιήσει και τον Αντρέα. Μετά από λίγο φτάνει,μπαίνει μέσα και βρίσκει κάτω στο πάτωμα λιποθυμη την Άννα, αμέσως τρέχει κοντά της,την ξυπνάει και εκείνη του λέει ότι ο Άγγελος της παραδέχτηκε ότι εκείνος έκανε τον φονο και ότι έφυγε από την έξοδο κινδύνου. Ο Δημήτρης τρέχει αμέσως να τον προλάβει και τον προλαβαίνει, τον βαράει με το όπλο του και τον πηγαίνει στον Αντρέα ο οποίος τον Συλλαμβάνει. Ο Δημήτρης επιστρέφει στην Άννα. Δημήτρης: Γιατί το έκανες αυτό πες μου,φοβήθηκα πολύ, γιατί έβαλες σε κινδύνο την ζωή σου, γιατί;,Άννα: Συγνώμη απλώς δεν κρατήθηκα, ήθελα να μάθω την αλήθεια, ήθελα να του κάνω κακό. Δημήτρης: Πάμε να φύγουμε από εδώ, πάμε σπίτι;,Άννα: Πάμε Δημήτρη μου και πέφτει στην αγκαλιά μου. Το επόμενο πρωί ο Σταύρος δίνει εντολή να φέρουν τον Άκη για κατάθεση γιατί στην αρχή ήταν μαζί με τον Θοδωρή εκείνο το βράδυ. Ο Άκης πάει να καταθέσει με Δικηγόρο τον Αλέκο Χατζή. Ο Άκης λέει ψέματα στην κατάθεση του ότι ήταν με τον Θοδωρή αλλά μετά τον άφησε μόνο οπότε δεν ξέρει τι έκανε μετά με την Μυρτώ. Ο Αντρέας ενημερώνει τον Δημήτρη και την Άννα ότι ο Άκης κατέθεσε και έχει πει ψέματα για τον Θοδωρή. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα πάνε στο νοσοκομείο για να μιλήσουν στον Θοδωρή. Δημήτρης: Θοδωρή ο Κολλητός σου σε έκαψε, είπε ότι σε άφησε μόνο σου μετά και δεν ξέρει τι έκανες με την Μυρτώ, Θοδωρής: Λέει ψέματα αφού με ειδε και ο περιπτεράς που σταμάτησα και πήρα τσιγάρα, να κοιτάξετε τις κάμερες. Ο Δημήτρης παίρνει τηλέφωνο τον Αντρέα και του λέει να κοιτάξει τις κάμερες για να επιβεβαιώσει το άλλοθι του Θοδωρή. Μετά από λίγη ώρα ο Δημήτρης και η Άννα περπατάνε χεράκι-χεράκι σε ένα πάρκο και μετά κάθονται σε ένα παγκάκι. Δημήτρης: Άννα αν δεν αποφυλακιστει ο Θοδωρής θα τον σκοτωσουν στην φυλακή. Άννα: Μην αγχώνεσαι Αγάπη μου θα βγει ο αδελφός σου και μετά θα κάνουμε ένα μεγάλο γλέντι εγώ, εσύ και η οικογένεια σου για να γιορτάσουμε τον γάμο μας. Δημήτρης: Σε ευχαριστώ που πίστεψες τον αδελφό μου, αν και δεν γνωριζόμαστε καλά ακόμα μου φαίνεται ότι βρήκα την γυναίκα της ζωής μου. Εκείνη την ώρα έρχεται ο Αντρέας και λέει: Δημήτρη το βρήκαμε, ο Θοδωρής την ώρα του φόνου ήταν σε ένα περίπτερο και έπαιρνε τσιγάρα. Ο Δημήτρης αγκαλιάζει την Άννα και η Άννα τον φιλάει στα χείλη παθιασμένα. Δημήτρης: Πάμε στον Σταύρο;,Άννα: Πάμε Δημήτρη μου. Μετά από λίγα λεπτά φτάνουν στο γραφείο του Σταύρου, μπαίνουν μέσα και του δείχνουν το βίντεο από τις κάμερες που δείχνουν ότι ο Θοδωρής έχει άλλοθι. Ο Σταύρος το βλέπει και δίνει εντολή όταν βγει ο Θοδωρής απο το νοσοκομείο να επιστρέψει σπίτι του ,είναι ελεύθερος πλέον. Ο Δημήτρης και η Άννα φεύγουν αλλά στον δρόμο συναντανε τον Μάρκο και τον Αλέκο. Μάρκος: Γειά σου Άννα ομόρφυνες πολύ, τι δουλειά έχεις με τον αδερφό του δολοφόνου της αδελφής σου. Άννα: Ο Θοδωρής αποφυλακιστηκε είχε άλλοθι για το βράδυ του φόνου, όσον αφορά τον Δημήτρη, με τον Δημήτρη παντρευτηκαμε, να δες φοράμε και βέρες και είμαι πολύ ευτυχισμένη στο πλάι του ,είμαι ερωτευμένη μαζί του εδώ και δύο χρόνια. Τώρα αφήστε μας ήσυχους έχουμε δουλειά να κάνουμε, πάμε Δημήτρη μου;, Δημήτρης: Πάμε Αγάπη μου. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε την αντίδραση του Κοσμά μόλις μάθει την αποφυλακιση του Θοδωρή.
YOU ARE READING
Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη.
FanfictionΟ Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη.