Κεφαλαίο 12

53 2 0
                                    

Η Άννα μπαίνει στο γραφείο της και βλέπει τον Άγγελο. Άννα: Άγγελε τι κάνεις εδώ, δεν πήγες σπίτι σου να ξεκουραστείς; ,Άγγελος : Όχι, σε περίμενα για να μου πεις τι γίνεται με την υπόθεση του αδερφού του Εισαγγελέα Μαρκέτου αλλά και τι γίνεται με τον ίδιο. Άννα: Άσε, τον έχω φιλήσει τέσσερις φορές δύο φορές στα χείλη και δύο στο μάγουλο αλλά εκείνος παραμένει διστακτικός απέναντι μου και με το δίκιο του κιόλας, γιατί δεν με γνωρίζει καλά ακόμα και επειδή μια φορά με φίλησε ο Εισαγγελέας Μαυρίδης και το είδε ο Δημήτρης και μια άλλη επειδή με χαιδεψε στο μάγουλο ο Μάρκος. Αλλά ευτυχώς με πίστεψε ο Δημήτρης ότι ενδιαφέρομαι μόνο για εκείνον. Επίσης, θα μένω στο γραφείο μου από εδώ και πέρα γιατί η οικογένεια μου με έδιωξε από το σπίτι γιατί έμαθαν ότι υπερασπιζομαι τον Θοδωρή. Είναι σίγουροι ότι εκείνος σκοτωσε την Μυρτώ. Άγγελος: Μην αγχώνεσαι ο Εισαγγελέας Μαρκέτος σε λίγες μέρες δεν θα είναι διστακτικός απέναντι σου άμα συνεχίσεις να του δίνεις πεταχτά φιλιά θα τον ρίξεις. Θα έρθεις να σε φιλοξενήσω εγώ. Έτσι φεύγουν από το γραφείο και πηγαίνουν στο σπίτι του Άγγελου όταν όμως μπαίνουν μέσα η Άννα βλέπει στην κουζίνα μια βάρκα φτιαγμένη από χαρτί. Τέτοιες έφτιαχνε η Μυρτώ. Η Άννα σκέφτεται από μέσα της : Εδώ μέσα πέθανε η Μυρτώ πρέπει να φύγω, να πάω στον Δημήτρη. Έτσι η Άννα φεύγει, ενώ έχει βάλει τα κλάματα και παίρνει ταξί για να πάει στο σπίτι του Δημήτρη. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Where stories live. Discover now