Κεφάλαιο 23

52 2 3
                                    

Ο Σπύρος πάει στο νοσοκομείο τον Θοδωρή και παίρνει τηλέφωνο τον Δημήτρη και τον ενημερώνει. Σπύρος: Δημήτρη οι πληγές του Θοδωρή άνοιξαν, τον έχω φέρει στο νοσοκομείο έλα σε παρακαλώ πολύ. Δημήτρης: Εντάξει μπαμπά έρχομαι τώρα. Άννα: Αγάπη μου τι έγινε;, Δημήτρης: άνοιξαν οι πληγές του Θοδωρή και τώρα είναι στο νοσοκομείο. Πρέπει να πάω, συγνώμη Αγάπη μου που χάλασα την στιγμή μας. Άννα: Τι λες Αγάπη μου, καμία στιγμή δεν χάλασες, ο αδελφός σου είναι, είναι λογικό να θες να είσαι δίπλα του,θα έρθω μαζί σου,δεν θα σε αφήσω μόνο σου,δεν ξεμπερδεύεις έτσι εύκολα από εμένα. Δημήτρης: Αυτό θέλω και εγώ να είμαστε μπλεγμένοι ο ένας με τον άλλον για πάντα. Άννα: Θα είμαι για πάντα δική σου,θα είμαι για πάντα η Κυρία Μαρκέτου. Πάμε τώρα νοσοκομείο μωρό μου. Μετά από λίγα λεπτά η Άννα και ο Δημήτρης πηγαίνουν στο νοσοκομείο. Δημήτρης: Μπαμπά που τον έχουν;, Σπύρος: Μην ανησυχείς, τον προλάβαμε, τώρα τον έχουν βάλει σε δωμάτιο. Η Άννα τι κάνει εδω;, Δημήτρης: Είναι η γυναίκα μου. Άννα: Είναι ο Άντρας μου και δεν ήθελα να τον αφήσω μόνο του,τον αγαπάω που. Την ίδια ώρα ο Άκης παίρνει το πτώμα του Κοσμά από το πορπαγκαζ του αυτοκινήτου του Σπύρου και πάει και το θάβει στο δάσος. Το επόμενο πρωί ο Σταύρος δίνει εντολή να πάνε να κάνουν έλεγχο στο σπίτι του Χατζή και πράγματι εκεί βρίσκουν αίμα της Μυρτώς ενώ ο Αντρέας βρίσκει από τις κάμερες ασφαλείας τον Άγγελο να πετάει ένα κινητό στην θάλασσα.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora