Κεφάλαιο 30

45 2 4
                                    

Ο Δημήτρης, Ο Σταύρος και ο Αντρέας ενημερώνονται ότι ακούστηκαν πυροβολισμοί στο Σούνιο. Αμέσως, φεύγουν από την Εισαγγελεια και πηγαίνουν στο Σούνιο. Όταν φτάνουν ο Δημήτρης τρέχει κοντά στην Άννα. Δημήτρης: Αγάπη μου γιατί έκανες πάλι του κεφαλιού σου πάλι,φοβήθηκα ότι σε έχασα για πάντα. Άννα:Μωρό μου συγνώμη αλλά δεν μπορούσα να τον αφήσω να ξεφύγει, δεν τον σκότωσα εγώ αλήθεια σου λέω, δεν θα διακινδυνευα την ζωή μου ,δεν θέλω να μπω φυλακή θέλω να είμαστε μαζί και να κάνουμε όνειρα μαζί. Δημήτρης: Δεν θα αφήσω εγώ να μπεις φυλακή πάμε τώρα στο νοσοκομείο να σου κάνουν εξετάσεις. Άννα: Ευχαριστώ Μωρό μου που με προστατεύεις, σε υπέρ λατρεύω. Ο Δημήτρης με την Άννα πηγαίνουν στο νοσοκομείο για να της κάνουν εξετάσεις. Γιατρός: Κύριε Μαρκέτο η γυναίκα σας είναι εντάξει απλώς έχει μερική απώλεια μνήμης, δεν θυμάται τι έγινε. Δημήτρης: μπορώ να την δώ;, Γιατρός: φυσικά και μπορείτε και αν θέλετε μπορείτε να κοιμηθείτε μαζί της θα της κάνει καλό να σας έχει δίπλα της. Δημήτρης: σας ευχαριστώ γιατρέ. Ο Δημήτρης πάει στο δωμάτιο της Άννας και η Άννα τρέχει στην αγκαλιά του. Άννα: Μωρό μου σε αγαπώ πολύ δεν θέλω να μπω φυλακή και να σε χάσω, θέλω να κοιμηθούμε μαζί σήμερα. Δημήτρης: Και εγώ σε αγαπάω πολύ, δεν θα μπεις φυλακή δεν θα το επιτρέψω εγώ στο υπόσχομαι, θα κοιμηθούμε μαζί σήμερα. Έλα να ξαπλωσουμε. Έτσι η Άννα και ο Δημήτρης ανταλλαζουν ένα παθιασμένο φιλί και κοιμούνται αγκαλιά στο κρεβάτι της Άννας στο νοσοκομείο. Την ίδια ώρα ο Αντρέας φτάνει στο νοσοκομείο για να ζητήσει από την Άννα να καταθέσει αύριο.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora