Κεφάλαιο 4

66 2 1
                                    

Η Άννα μετά από λίγο επιστρέφει στο γραφείο της .Μπαίνει μέσα και βλέπει τον Άγγελο να κάθεται στον καναπέ και να την περιμένει για να του πει τι έγινε. Άγγελος : Άννα ήρθες επιτέλους, για πες μου τι σε ήθελε ο εισαγγελέας Μαρκέτος. Άννα: Ήθελε να αναλάβω την υπεράσπιση του αδερφού του γιατί είναι ύποπτος για την δολοφονία ενός κοριτσιού. Όταν πήγα στο γραφείο του τον βρήκα σε άθλια κατάσταση, τον βοήθησα να ηρεμήσει. Μετά αφού τελειώσαμε την συζήτηση μας πήγε να πιάσει από το πάτωμα μια σπασμένη κορνίζα, κόπηκε στο δάκτυλο, του σκουπισα το αίμα με ένα χαρτομάντιλο και μετά τον φίλησα και έφυγα. Άγγελος: Τον φιλησες; εδώ καλά καλά δεν τον γνωρίζεις πολύ καλα και εκείνος πως αντέδρασε. Άννα: Σου είπα μου αρέσει και θα τον διεκδικήσω, όχι δεν τον γνωρίζω καλά αλλά τουλάχιστον έκανα την πρώτη κίνηση και του έδειξα τα συναισθήματα μου για εκείνον, δεν ξέρω πως αντέδρασε αφού έφυγα αμέσως. Άγγελος: Καλά τόσο πολύ σου αρέσει; ,Άννα: Ναι αυτός ο Άντρας με κάνει να θέλω να εκφράζω τα συναισθήματα μου . Την ίδια ώρα ο Δημήτρης συνέρχεται από την μαγεία του φιλιού της Άννας και λέει στον εαυτό του : Με φίλησε και εμένα μου αρέσει αλλά πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσω τα πράγματα με την Κατερίνα. Όμως αν ο Αδελφός μου είναι δολοφόνος θα θέλει να είναι μαζί μου ή θα φύγει μακριά μου. Φτάνει το βράδυ και η Άννα θα κοιμηθεί στο γραφείο της .Ξαπλώνει στον καναπέ και κοιμάται ενώ όλο το βράδυ σκέφτεται τον Δημήτρη. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang