Κεφάλαιο 41

48 2 2
                                    

Μετά από λίγη ώρα η Χρύσα και η Λίνα επιστρέφουν στο σπίτι τους. Χρύσα: Μαμά η Άννα παντρεύεται με θρησκευτικό γάμο τον Δημήτρη της έκανε σήμερα πρόταση γάμου και εκείνη δέχτηκε και μου είπε να σου πω ότι δεν σε θέλει αφού δεν δέχεσαι τον Δημήτρη της, τον έρωτα της ζωής της. Επίσης ο Δολοφόνος δεν είναι ο Θοδωρής αλλά ο Άκης με εντολή του Άγγελου. Ειρήνη: Εντάξει αλλά θέλω και εγώ λίγο χρόνο για να χωνέψω τα όσα έχουν γίνει. Λίνα: Ότι πεις γιαγιά αλλά εγώ και η Μαμά και ο μπαμπάς θα πάμε στον γάμο της Άννας γιατί ο Δημήτρης την κάνει χαρούμενη και ευτυχισμένη και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι το πρόσωπο της λάμπει οπότε μιλάει για τον θείο μου. Την ίδια ώρα στο σπίτι του Δημήτρη και της Άννας: Άννα: Αγάπη μου λέω να παντρευτούμε σε μια εβδομάδα σε ένα εκκλησάκι στο Σούνιο αμα δεν μου είχες κάνει πρόταση γάμου θα είχα θυμώσει στο λέω. Δημήτρης: Και γιατί θα είχες θυμώσει τόσο πολύ φοβάσαι ότι θα με χάσεις;, Άννα: Ναι φοβάμαι ότι θα σε χάσω εξαιτίας του χαρακτήρα μου, Δημήτρης: Εγώ σε αγαπάω έτσι όπως είσαι και δεν θέλω να αλλάξεις ποτέ και για κανέναν, εγώ σε λατρεύω έτσι όπως είσαι. Άννα: Και εγώ σε λατρεύω πάρα πολύ και σε θαυμάζω για τον χαρακτήρα που έχεις, σε αγαπάω πολύ κύριε Μαρκέτο μου και μην αλλάξεις ποτέ. Δημήτρης: Και εγώ σε λατρεύω κυρία Μαρκέτου. Πάμε να ξεκινήσουμε τις προετοιμασίες για τον γάμο;, Άννα: Εννοείται Αγάπη μου και έχουμε ήδη αργήσει. Έτσι η Άννα και ο Δημήτρης φεύγουν από το σπίτι τους και πηγαίνουν ο καθένας μόνος του για να διαλέξουν νυφικό και κοστούμι.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Where stories live. Discover now