Κεφάλαιο 18

52 2 2
                                    

Το σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή. Ο Μάνος παίρνει με αλλοιωμενη φωνή στον Άγγελο και λέει ότι υπάρχει μάρτυρας που είδε τον φόνο και ότι πρέπει να δώσει χρήματα για να μην μιλήσει και ότι πρέπει να τα αφήσει στον κάδο που βρέθηκε το πτώμα της Μυρτώς. Αμέσως ο Άγγελος βάζει τα χρήματα σε μια τσάντα και φεύγει για να πάει να τα αφήσει στον κάδο ενώ ταυτόχρονα ενημερώνει τον πατέρα του . Ο Αλέκος του λέει ότι είναι παγίδα αλλά ο Άγγελος δεν τον ακούει. Μετά από λίγα λεπτά φτάνει και βάζει τα λεφτά μέσα στον κάδο. Μολις η Άννα βλέπει τον Άγγελο καταρρέει και λέει στον Δημήτρη,τελικά είχες δίκιο αγάπη μου ,συγνώμη που δεν σε πίστεψα. Ο Άγγελος φεύγει και επιστρέφει στο σπίτι του σε κακή ψυχολογική κατάσταση. Δημήτρης: Άννα μου ηρέμησε, έχεις εμένα τώρα. Άννα: Το ξέρω αλλά μόλις ανακάλυψα ότι ο Κολλητός μου σκότωσε την αδελφή μου. Τότε η Άννα άρχισε να φωνάζει και να οριεται και ο Δημήτρης λέει στον Αντρέα να την βάλει στο κράτη για να ηρεμήσει. Μετά από λίγα λεπτά φτάνουν στην ασφάλεια και ο Αντρέας βάζει την Άννα στο κρατητήριο. Δημήτρης: Αγάπη μου ηρέμησε σε παρακαλώ δεν σου κάνει καλό που είσαι σε αυτήν την κατάσταση, Άννα: Όταν θα ηρέμησω θα με βγάλεις;,Δημήτρης: το υπόσχομαι. Μετά από λίγο το μαθαίνει ο Σταύρος και πάει να δει τι έγινε. Σταύρος: Άννα τι έγινε γιατί είσαι στο κρατητήριο; αν θες μπορώ να σε βγάλω αρκεί να είσαι μαζί μου και να χωρίσεις με τον Δημήτρη. Άννα: Όχι δεν θα προδώσω τον Δημήτρη. Και δεν υπάρχει το επώνυμο Ροδίτη πλέον για εμένα, το επώνυμο μου είναι Μαρκέτου, Άννα Μαρκέτου λέγομαι και ο Σταύρος φεύγει έξαλλος. Μετά από λίγο έρχεται ο Δημήτρης και της ανοίγει να βγει και η Άννα τον αγκαλιάζει σφιχτά. Δημήτρης: Πάμε να φύγουμε από εδώ Πάμε στο σπίτι μας . Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε τον Θοδωρή να μαχαιρωνεται στην φυλακη, την αποφυλάκιση του αλλά και την Άννα να μιλάει στον Άγγελο το βράδυ στο γραφείο της.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Where stories live. Discover now