Κεφάλαιο 1

100 2 4
                                    

Η Ιστορία αυτή ξεκινάει όταν ένας άστεγος βρίσκει ένα πτώμα σε έναν κάδο  σκουπιδιών και καλεί την αστυνομία. Η Αστυνομία πάει εκεί, μαζί με την σήμανση και τον διοικητή Μαρκέτο. Η Σήμανση αρχίζει να ψάχνει για στοιχεία και βρίσκει την  πιστωτική κάρτα του Θοδωρή και κάποια δικά του ρούχα δίπλα από το πτώμα. Έτσι ο Διοικητής Μαρκέτος πάει στο σπίτι και παίρνει με δύναμη από το χέρι τον Θοδωρή και του λέει συλλαμβανεσαι για φονο .Θοδωρής: Μα δεν έκανα κάτι, Σπύρος: Βρήκαμε ένα πτώμα σε ένα κάδο σκουπιδιών, είναι κορίτσι, βρέθηκε η πιστωτική σου κάρτα εκεί και κάποια δικά σου ρούχα. Την ίδια ώρα στην Εισαγγελία ο Δημήτρης ενημερώνεται από τον Αντρέα. Αντρέας: Όλα δείχνουν ότι το έκανε ο αδελφός σου Δημήτρη . Δημήτρης: Φέρτε τον τώρα εδώ για κατάθεση, Αντρέας: Έχει πάει ο Πατέρας σου να τον φέρει, να του βρεις δικηγόρο και ο Αντρέας φεύγει. Ο Δημήτρης αρχίζει να τρελαίνεται και σπάει μια κορνίζα με μια φωτογραφία που είχε βγάλει με τον Θοδωρή και λέει: αμάν ρε Θοδωρή δεν αντέχω άλλο. Αμέσως μετά λέει στην Αλεξάνδρα να πάρει τηλέφωνο την Άννα Ροδίτη και να της πει να έρθει από εδώ γιατί θέλει να της μιλήσει. Αλεξάνδρα: Εντάξει κυρίε Εισαγγελέα θα την πάρω. Έτσι την παίρνει τηλέφωνο, Κυρία Ροδίτη εσείς,μπορείτε να έρθετε από την Εισαγγελεια γιατί θέλει να σας μιλήσει ο Εισαγγελέας Μαρκέτος;, δεν μου είπε τον λόγο που σας θέλει, Άννα: Σε 10 λεπτά είμαι εκεί. Και κλείνουν το τηλέφωνο. Άννα: Θέλω να ξανά δω πάρα πολύ τον Εισαγγελέα Μαρκέτο, η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ, μου άρεσε από πέρσι που συνεργαστήκαμε για την υπόθεση Σταθάκη απλώς δεν έκανα κίνηση γιατί από ότι ήξερα είχε σχέση τότε με μια δικαστινα, ελπίζω να έχει χωρίσει γιατί θέλω να κάνω κίνηση, θέλω να τον διεκδικήσω. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Η Αιώνια Αγάπη της Άννας και του Δημήτρη. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang