Namjoon konuşunca ağlıyacaktım.
"Bu gece parti var, kalmanızı çok isteriz, sabah kahvaltıdan sonra sizi uğurlarız, olur mu?"
Taehyung gülerek konuştu.
"Çok iyisiniz, teklifiniz için teşekkür ederiz ama-"
Jin atlayarak taehyung'u namjoon ile ortasına aldı.
"Tae tae kabul ettin sayıyorum"
Jimin güldüğünde yoongi hafif güldü, taehyung jin'e bakarak kafasını salladı.
"Eh kabul ediyoruz"
Namjoon ile beraber üçlü gittiğinde jungkook jimin'e baktı.
"Dolaşalım?"
"Dolaşalım, burası çok güzel görünüyor"
İlerlediklerinde yoongi ile arkamızı döndük, ilerlediğimde alay ile güldü.
"Misafir perver miş, bu kurtlar çok abartılıyor"
Yerimde durdum ve derin bir nefes aldım, her şey namjoon'un itibarı içindi, ona döndüğümde yoldan geçen insanlara bakıyordu, yanına zorla giderek durdum.
"Dolaşmak ister misin?"
"Yani, burada sıkılmaktan iyidir"
Göz devirdim ve ilerledim, yanımda yürümeye başladı, ellerine baktığımda sol gözümüz, sol ve sağ serçe parmağımızda duran kırmızı ip şeklinde iz, ellerimi cebime koydum.
"Elin ve gözündeki izler dikkat çekiyor"
"Doğum izi gibi bir şey"
"Elindeki dövmeye benziyor"
"Dövme yaptırsam böyle saçma bir şey yaptırmazdım"
"Neden saçma diyorsun? Anlamlı bir dövme"
"Ruh eşi simgesi mi? Benim ruh eşim ölmüştür galiba"
"Neden böyle düşünüyorsun?"
Standların önünden geçerken durdum, yanımda durduğunda pembe kuvarslı ay şeklinde güzel bir bileklik vardı, elime aldığımda güldü.
"Güzel görünüyor"
Ona uzattığımda aldı, kadın güldü ve güneşli olanı uzattı.
"Hediyem olsun çocuklar"
Eğildik.
"Teşekkürederiz"
Yaşlı kadın güldüğünde ilerledik, yoongi bileğini ve bilekliği uzattı.
"Taksana"
Alarak taktım, kendimkini uzatınca alarak taktı, teni buz gibiydi, elimi çektiğimde öksürdüm.
"Ruh eşinin öldüğünü neden düşünüyorsun?"
"Bilmem, yani beklediğim biri ya da bir şey yok, hayat yaşamak için fazla boş ve duygular için fazla yalan"
"Hayatı sevmen gerekmez mi?"
"Boş cümleler kurma, hayatın sevdiğim tek yanı orman ve deniz manzaraları, gerisi boş, kimse kendisini kandırıp hayat çok güzel demesin, içten içe buna inanmıyorlar bile"
"Fazla karamsar sın"
"Fazla gerçekçiyim"
Kafamı salladım, bana döndü.
"Şu parti de kan da olucak mı?"
"Bilmiyorum, büyük ihtimalle olmaz, neden?"
"Vampiriz ya, kana ihtiyacımız var, iki gündür kan içmedik, zor dayanıyoruz"
"Ne yapabilirim yoongi, ne bekliyorsun?"
"En azından geyik ya da kuş kanı olsa fena olmazdı"
"Namjoon'a söylerim"
"İyi"
Sessiz durduk ve etrafa baktık, beni sinir ediyordu.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kış
Fanfiction"Yarın bir grup vampir tarafsız bölgeye gelicek, sizde yanlarına giderek onları karşılayacaksınız"