(M)
Sıcaktan uyuyamadım, kalkarak saçlarımı geri attığımda yanımda uyuyan yoongi'ye baktım.
Kayarak koluna sarıldım.
Buz gibiydi, omuzunu öperek kalktım, yataktan inerek açık pencerenin yanına gittim, rüzgar namına hiç bir şey yoktu, yaprak bile kıpırdamıyordu.
Of ladığımda hışırtı ile arkama döndüm, yoongi kalkarak gözlerini ovduğunda gülerek yanına gittim, kolunu uzattığında hemen yanına oturdum.
Belime sarıldı ve şakağımı öptü.
"Neden uyumadın?"
"Çok sıcak"
Dudaklarımı büzdüğümde eğilerek dudaklarımı öptü, karşılık verdim, geri çekildiğinde saçlarını karıştırdı.
"Dondurma yemek ister misin?"
"Bitti ama, yarın jin almaya gidicek"
Ona biraz daha yaklaştım, kışın da yazın da soğuklardı, ne yaptığımı anlayınca beni kendine çekti ve çenemi tutarak alt dudağımda parmağını gezdirip dudaklarını yalayıp konuştu.
"Seni serinlete bilirim"
Yutkunduğumda dudaklarımda olan gözleri gözlerime çıktı, pekala dokuz ay olmuştu ve onu arzuladığımı gizlemiycektim.
Dudaklarımı aralayarak parmağını yaladığımda dişlerini sıkarak yutkundu, eğilerek boynumu öptüğünde elimi saçlarına daldırdım.
Geri çekildiğinde ağızımdaki parmağını da geri çekti, üstünde tişört yoktu zaten, benim üztümde olan tişörtü yırttığında şaşkınca baktım, kumaşı atarak belimi tutup beni yatağın ortasına getirdi.
Üstüme çıktığında kollarımı boynuna sardım, dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim.
Dilini dudaklarıma sürttüğünde elimi saçlarına daldırdım, dilini dişlerim üzerinde gezdirdi, dilime yapıştığında saçlarını çektim.
Elini karnıma koyarak sürterek göğüsüme geldi, baş parmağını göğüs ucuma bastırdığında saçlarını çektim, seslice ayrıldığımızda dilini dudaklarına sürtüp boynuma indi.
Dudaklarını sıkıca bastırdı ve emerek ısırdı, yutkunduğumda dudaklarını adem elmasıma bastırdı.
Emerek geri çekildi, kalkarak beni süzdü ve güldü, anlımı öperek saçlarımı okşadığında güldüm.
Geri çekildiğinde şefkatli gözleri keskinleşti,mavi küreler kırmızıya döndüğünde sivri dişleri uzadı ve sırıttı.
Dilini dişlerinin üzerinde gezdirdi ve omuzuma eğildi, omuzlarını tutarak sıktım, titeyen sesim ile konuştum.
"Y yoongi"
"Hm"
Omuzumu ısırdığında dişleri canımı acıtmıştı, gözlerimi sıkıca kapattım.
"A ah yoongi"
Acı dolu sesimi duyduğunda dişlerini geri çekti, dilini kanıyan yere sürterek geri çekildi, gözlerimi açtığımda boynumdan öpmeye başlarken göğüsüme geldi.
Emmeye başladığında saçlarını çekerek kendime bastırdım, ellerini belime sarıp sıktığında dişlerimi sıkarak inledim.
Diğerleri sesimizi duyarsa kötü olurdu, göğüsümü bırakarak kulağıma eğildi, dilini kulağıma sürtüp kalın ama kısık sesi ile konuştu.
"Seni duymak istiyorum"
Belimde olan elini kaydırıp kalçama getirdiğinde yutkundum ve omuzlarını sıkarak konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kış
Fanfiction"Yarın bir grup vampir tarafsız bölgeye gelicek, sizde yanlarına giderek onları karşılayacaksınız"