İki gündür sessizdim, otururken yoongi elinde dolaba koyduğum meyveli yoğurt tabağını kaşıklayarak geldi, bize baktı.
"Kiminse yiyorum"
"Benim.. Yiye bilirsin"
"Teşekkür ederim"
Oturduğunda diğerleri bize şaşkınca baktı, kaşlarımı çattım.
"Ne oldu?"
Jungkook omuz silkti.
"Hiiç, sadece tartışmadınız da, şaşırdık"
"Hep tartışmayacağız ya, abartmayın"
Kafa salladıklarında yoongi'ye kaydım.
"Versene bir kaşık"
Uzattığında yedim, kendiside yedi, yine uzattığında aldım, tabağı bitirdiğimizde yıkamaya gitti, taehyung sırıttı.
"Siz sanki fazla iyi anlaşıyorsunuz"
"Nasıl?"
Güldüklerinde jin konuştu.
"İyi arkadaş olmuşsunuz"
"Evet"
Güldüğümde yoongi gelerek herkese çikolata stick verdi, ona döndüm.
"Sen bu kadar çok yemezdin"
"Bu aralar aç hissediyorum"
Kafamı salladığımda portakallı çikolata yı yedim, onda fıstık vardı, yan gözle baktığımda bana döndü, önüme döndüm, bende fıstıklı istiyordum.
Uzattığında güldüm ve aldım, gülerek kafasını salladığında namjoon gözlerini kıstı.
"Flört mü ediyonuz?"
"Ne alaka?"
Yoongi konuşunca portakallı çikolatayı ona verdim, namjoon omuz silkince jimin sırıttı.
"Flört eder gibi haliniz var da"
"Flört etmiyoruz"
Kafamı salladığımda sustular, çikolata bitince kalktım, mutfağa giderek su aldım, herkese bir bardak doldurdum, tepsiye koyarak dağıttım.
Biraz daha konuştuk tan sonra kabuğuma çekildim, iki gündür rüyayı düşünüyordum, öpüştüysek ve beraber öldüysek sevgiliydik.
Bir birini çok seven bir çift tik ki gözümü bile onun için feda etmiştim, canımı vermiştim ki o da benim için öyleydi.
Yoongi'ye bakarak durdum, peki şimdide öyle olabilir miydik?
Eski zamanda olduğu gibi sevebilir miydik bir birimizi?
Aşkımızı yaşata bilir, üstüne daha çok sevebilir miydik?
Bana döndüğünde kendime gelerek kalktım, seslenselerde takmadan odama gittim, bu düşünceler dakikalar geçtikçe beni tüketiyordu.
Yastığıma sarılıp gözlerimi kapattığımda kapı açıldı, baktığımda yoongi içeri girdi, yanıma oturarak elini saçlarıma koydu.
"İyi misin?"
"Hayır"
Sarılmak için kollarını uzattığında hemen göğüsüne yaslandım, saçlarımı okşayarak öptü.
"Bir sorun mu var?"
"Belki"
Gülerek bana baktı.
"Şifreli mi konuşuyoruz?"
"Bilmem"
Anlımı öptü.
"Seni dinleye bilirim, biliyorsun"
"Belki yarın, şuan o kadar güçlü değilim"
"Yanındayım"
Gözlerimi kapatmadan izimi öptü, elimi yanağına koyarak güldüm, dudaklarımı izine bastırdım, öptükten sonra omuzuna kafamı koyarak gözlerimi kapattım.
Sıcaklığı asla beni terk etmemiş ve öpücükleri beni sakinleştirmek için saçlarımda dolaşıyordu.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kış
Fanfiction"Yarın bir grup vampir tarafsız bölgeye gelicek, sizde yanlarına giderek onları karşılayacaksınız"