(Eski kitaptaki dialoglar yok, yenilerini yazdım, ona göre aklınız karışmasın)
/+/+/+/
Yine saraydaydım, etrafa bakarak ilerlediğimde odaların kapılarına bakıyordum.
Tanıdık kapı ile giderek içeri girdim, yoongi yerde, minderde oturmuş kitap okuyordu, kafasını kaldırıp bana baktığında gülerek kolunu açtı.
Giderek kucağına oturduğumda kolunu belime sardı yanağımı öperek kitabı bırakıp elini yanağıma koydu.
"Güzelim"
Gözlerine, daha doğrusu gözüne baktığımda gülüşü büyüdü, bende güldüm, elimi saçlarına koyarak okşadım ve mırıldandım.
"Engeller olmadan aşk olmaz"
"Nasıl?"
Kaşlarını çattığında güldüm.
"Kitap güzel mi?"
"Savaş sanatı, klasik"
Kafamı salladığımda dudaklarımı öptü.
"Seni seviyorum, çok aşığım, güzel gözlerine, parlak tenine, benim için atan kalbine, gözlerinde ki ruhuna"
"Seni seviyorum, geçmişte ve gelecekte"
Dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, ben değil başkası konuşyor, başkası hareketlerimi kontrol ediyordu sanki.
Üstümü soymaya başladığında kalbim hızlandı, tanrım,ne oluyor.
//
Uyandığımda yastığa sarılmıştım, kalkarak anlımı sildim.
"Sevişecektik, tanrım"
Yutkundum ve yanda duran sürahiden bir bardak su içtim.
Kalkarak odadan çıktım, yavaşça yoongi'nin odasına gittim, kapıyı çaldığımda ses gelmedi, yine çaldım ve kapıyı açarak içeri girdim.
Kapıyı kapattığımda kıpırdamadı, yanına gittim ve oturdum, güzel bir rüya görüyordu galiba.
Yatağın diğer tarafına giderek uzandım, kollarını tutarak etrafıma sardığımda beni kendine çekti.
Yavaşça gözlerini açarak bana baktı.
"Rüya mı gördün?"
Kafamı salladığımda güldü.
"Bende gördüm"
"Ne gördün?"
"Seni öptüğümü"
Yanaklarım kızardığında yutkundum, anlımı öperek güldü.
"Hadi uyuyalım"
"Kavuşmak mı istiyorlar, sevgili olunca ruhları kavuşacak mı?"
"Hoseok onların ruhları ve bizim ruhlarımız aynı"
Kafamı salladığımda çenemi tutarak okşadı.
"Uyu hadi"
Kafamı kaldırdım, yüzüne yaklaşarak dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.
"Sadece onlar için"
Arkamı dönerek elini tutup sarıldım, şaşkınlıktan çıkarak sıkıca sarıldı ve saçlarımı öptü.
"Güzel rüyalar gör"
Keyifli sesi ile güldüm.
"Sendee"
Parmaklarımızı kenetledim ve uykuya daldım, şimdi güvenli alanımdaydım.
/
Ölmedim yaşıyorum LSDKXJXNXKXLXXN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kış
Fanfiction"Yarın bir grup vampir tarafsız bölgeye gelicek, sizde yanlarına giderek onları karşılayacaksınız"