Bu gün planladığımız denize gitme günüydü ve herkes hazırdı.
Çantaları arabaya koyduk, gizli bir yerimiz vardı ve oraya gitmek için heyecanlıydım, yoongi belime sarılarak beni kendine çektiğinde göz devirdim ama ses çıkartmadım.
Yol boyunca sessiz kaldık, arada jin ve taehyung şarkıya eşlik ediyorlardı, jimin ve jungkook oyun oynuyordu, namjoon da araba kullanıyordu.
Yoongi nin parmaklarını tutarak oynadığımda parmaklarımızı kenetledi, yanağını kafama dayadığında esnedim, gözlerimi kapatarak uyumaya başladığımda oda esnedi.
Sarsıldığımda gözlerimi açtım, taehyung gülerek konuştu.
"Geldik"
Kafamı salladığımda arabadan indi, esneyerek gözlerimi ovdum, üstümde olan yoongi'ye bakarak güldüm ve saçlarını okşadım.
"Yoongi, kalk"
Kıpırdandığında yanağını sıktım.
"Kalk hadi, geldik"
Üstümde yükselerek gözlerini açtı, kırpıştırıp burnunu kırıştırdı, güldüğümde saçlarını geri attı, eğildiğinde yutkunum, dudaklarımı öptü.
"Onlar için"
Şaşkınlıktan cevap verememiştim, kalkacak iken kolunu tuttum, bana baktığında kaşlarımı çattım, tek kaşını kaldırdığında pencereye baktım, kaplıydı.
Boynuna sarılarak kendime çektim, dudaklarını öptüğüme bir kaç saniye sonra karşılık verdi.
Neden bunu yaptığımı bilmiyordum ama iyi hissetiriyordu, dilini dudaklarıma sürterek ağızıma gönderdiğinde elini belime koyarak okşadı.
Geri çekilerek derin nefesler aldığımda izimi öptü.
"Hadi gidelim"
Kafamı salladığımda kalktı, bende kalkarak üstümü ve saçlarımı düzelttim, önden indiğimde kalçama vurdu, sinirle ona döndüğümde gülerek ilerledi, omuzuna vurarak kollarımı göğüsümde bağladım.
Diğerlerinin yanına geldiğimizde çoktan her şey hazırdı, oturduğumuzda etrafa baktım, kayalıkların arkasaydı ve kimse burayı bilmiyordu.
Jin elimize içecek tutuşturduğunda jungkook kalktı.
"Denize girelim"
İsteksiz olduğum için kabul etmediğimde jimin ve taehyung da istemedi, diğerleri tişörtlerini çıkartarak denize girdiklerinde yoongi'nin beyaz ve parlak tenine bakarak yutkundum.
Kafasını sudan çıkardığında siyah saçlarını geri attı, mavi gözleri parlıyordu, gözlerimi kaçırıp elimdeki meyve suyunu içtim.
Taehyung kalkarak yutkundu.
"Denize giricem"
Jimin gülerek konuştuğunda içeceğim boğazımda kalacaktı.
"Azdım demiyo da"
Taehyung takmadan üstünü çıkartıp denize girdiğinde bende ağızımı silerek yutkundum, eğleniyor gibi görünüyorlardı.
Jungkook jimin'i çağırdığında jimin de gitti, tek başıma kalmıştım, gözlerimi kapatarak rahatça güneşin keyfini çıkarttım.
Birden güneşim gidince gözlerimi açtım, yoongi bana bakıyordu.
"Sende gelsene"
"İstemiyorum"
Vücuduna bakmamak için zor duruyordum, kafasını salladı.
"Market yakın mı? Jin kömür almamı istedi"
"On dakika uzaklıkta"
"Gidelim"
Kalktığımda ilerledik, üstünü giymemişti, kıskanmamak için zor duruyordum ama beceremiyordum, yola çıktığımızda kızlar hep ona bakıyordu ki kızlar da cidden güzel di.
Yoongi ye yiyecek gibi bakıyorlardı, sinir ile nefes alarak kafamı salladım, yoongi bana baktı.
"Ne oldu?"
"Yok bir şey"
Kolumu tuttu.
"Söyle işte"
"Cidden yok bir şey"
Dudaklarıma baktığında gözlerimi kapattım, eğilerek öptüğünde karşılık verdim, ellerimi göğüslerine koyduğumda belime kolunu sardı, ona yaslanarak ayrıldım ve gözlerimi kaçırdım.
"İnsanlar var"
"Umurumda mı sence"
Gözlerine baktığımda yutkundum.
"Değil"
Kafasını salladı ve anlımı öptü.
"Hadi gidelim"
Elimi tutuğunda gülerek ilerledim, tabi kızlar yine gözlerini çekmiyordu ama yoongi beni bekliyordu ve kızlar umurunda değildi, bunu şuan aklıma sıkıca kazıdım.
Marketten kömür, buzluktan dondurma aldık, ödemeyi yaparak geri döndük, kayalığa az kaldığında durdu, ona döndüğümde bana baktı.
"Bu öpüşmeler.. Hazır olduğun anlamına mı geliyor?"
Yutkunarak ellerimi kenetledim ve konuştum.
"Kısmen hazırım.. Onların aşkı küçümsenecek gibi değil ve bende temelleri mizi sağlam atmak istiyorum"
Gözlerine baktığımda gülerek kafasını salladı.
"Bizde yavaştan gideriz, sen nasıl istersen öyle olucak"
Çenemi tutarak okşadı, dudağıma küçük bir öpücük bıraktığında güldüğüm ve sarıldım, kolunu kalçamın altına koyarak beni kucağına aldığında gülerek yanağını sıkıca öptüm.
Çenemi öperek ilerlediğinde yanağımı kafasına yasladım, kayalığın arkasına geçtik, diğerleri bize bakarak güldüğünde göz devirdim.
Yoongi poşeti uzattığında aldılar, yanımızda küçük soğutucu da getirmiştik, dondurmaları ve suyu oraya koydular.
Yoongi beni indirdiğinde memnuniyetsizce kıpırdandım, namjoon ve jungkook ateşi yakıyorlardı, yoongi bacaklarımdan kolunu geçirip belime de sarıldı, gelin sitili kucağın alarak oturduğunda göğüsüne yaslandım, taehyung güldü.
"Hoseok, Yoongi'nin kucağını sevmiş gibisin"
Kafamı salladığımda daha çok güldüler, bende kafamı yoongi'nin omuzuna yaslayarak onları takmamaya devam ettim.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kış
Fanfiction"Yarın bir grup vampir tarafsız bölgeye gelicek, sizde yanlarına giderek onları karşılayacaksınız"