5

265 28 38
                                    

Parti başladığında biz köşedeydik, namjoon'a kan'ı söylediğimde halletmişti, yakalanan geyiklerin kanlarını almıştı.

Üç büyük şişeyi onlara vermişti, onlarda şimdi içki ile karıştırıp içiyorlardı, herkes köşesinde eğleniyordu, bende çok içtiğim için kafam masadaydı, gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.

(NAMJOON)

İçki içerken jin'e sarıldım, gülerek boynuma sarıldığında diğerlerine baktım, hoseok uyurken yanında yoongi oturmuş insanlara boş gözler ile bakıyordu, jungkook ve jimin kendi hallerinde konuşurken taehyung tek başına sallanıyordu, jin çenemi tutarak kendine çevirdiğinde gülerek ona döndüm.

Dudaklarını öperek sıkıca sarıldım, eli saçlarıma karıştığında kalçasını tutarak okşadım, dolgun,tatlı dudakları beni deli ediyordu, geri çekilerek kıkırdadı.

"İyiki partiye gelmişiz"

Kafamı salladım, gözleri beni içine çekiyordu, bunumuzu sürttüğünde gülerek dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

Geri diğerlerine baktığımda jin de baktı, elini göğüsüme koyarak omuzuma yaslandı.

"Taehyung tek başına"

"Fark ettim"

"Namjoon"

Mırıldanınca ona döndüm, cilve ile baktı.

"Çok ateşli duruyor"

"Ben durmuyor muyum?"

"Aptal, sen etrafı yakıyorsun, senin ateşinde kül olmuşum ben ama oda çok iyi duruyor"

"Aramıza mı alalım? Grup mu istiyorsun?"

"Tek gecelik değilde.."

"Sevgili mi?"

Kafası nı salladı ve yüzüme yaklaştı.

"O bize ait gibi görünmüyor mu?"

Geri taehyung'a baktım, durmuş öylece etrafa bakıyordu, jin çenemi tutunca ona baktım.

"O bizim olmalı"

"Bizim"

Dudaklarını öptüğümde karşılık verdi, geri çekilerek güldük, taehyung'un yanına giderek iki yanına geçtik, kollarımı beline sardığımda jin ellerini omuzuna koydu, taehyung güldü.

"Ne oluyoruz"

Kendisindeydi, kulağına dilimi koyarak gezdirdim.

"Akışına bırak ha"

Bana kafasını çevirerek dudaklarımı öptü.

"Nasıl istersen, ama ben altta değilim bebeğim"

Kollarımdan çıkarak jin'i aramıza aldığında jin'in boynunu öperken oda dudaklarını öptü, geri çekilerek onları da ayırdım.

"Kimsenin olmadığı bir yere gidelim"

Onayladıklarında iki elimi tuttular, gülerek ellerimizi kenetledim, evime geldiğimizde kapıyı açarak içeri girdik.

Ceketimi çıkartarak kenarı attığımda jin bize baktı.

"İçki?"

"Çabuk ol"

Boynunu öptüğümde güldü, mutfağa gittiğinde taehyung elini yanağıma koyduğunda beline sarılıp kendime çektim, dudaklarını öptüğümde karşılık verdi, elimi kalçasına koyarak sıktığımda inleyerek parmaklarını saçlarıma doladı.

Sürtündüğünde jin geldi.

"Boşuna almadım bunları"

Kızdığında ayrıldık, gülerek koltuğa oturduk, jin'i aramıza alarak yanaklarını öptük, bardakları alarak diktiğimizde taehyung yutkundu.

"Bu nereden çıktı?"

"Memnun değil misin?"

Jin konuşunca kıkırdadı.

"Memnun olmasaydım burada olmazdım ama merak ettim"

Jin göğüsüme sindiğinde elimi beline koyarak okşadım ve konuştum.

"Bize ait olduğunu düşündük ve seni aldık"

"Beğendim"

Bardağı dikerek yutkundu, jin'e eğildiğinde çenesini tutarak kendime çektim, jin'de boynuna sarılarak dudaklarını bastırdığında jin'i soymaya ve soyunmaya başladık.

//

Ters köşe olmuş muuu??¿¿
Yeni shipime merhaba deyin, taejin shiplemiyorum ama vmon ve namjintae shipliyorum, dolaylı yoldan taejin de shipliyor muş gibi görünsede shiplemiyorum, anladınız siz ŞDÖFŞCKCLFKPGŞCMX

sope : kışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin