9

243 32 8
                                    

Sızmaya yakınken yoongi kalkarak beni de kaldırdı, kucağına aldığında göğüsüne sindim ve mırıldandım.

"Bileklik"

Kafasını salladı.

"Ne olmuş?"

"Çıkarmadım"

Yanağımı göğüsüne sürterek güldüm.

"Yalan söyledim, bileğimde duruyor"

Kolumu kaldıramadım ama o kafasını salladı ve güldü.

"Uyu hadi, seni eve götürücem"

"Evim uzak ki"

"Kendi evime götürücem, rahatça uyursun"

"Oluur"

Gözlerimi daha fazla açık tutamayarak kapattım ve uyumaya başladım, mandalina kokusu çok güzeldi.

/-/

Uyandığımda biraz durup kendime geldim, kalkarak gözlerimi ovdum ve etrafa baktım, dün yoongi ileydim, beni taşıyordu, ah burası onun yatak odası olmalıydı, siyah duvarlardan öyle anlaşılıyordu.

Kalkarak banyoya girdim, elimi yüzümü yıkadım ve saçlarımı düzeltip odadan çıktım, aşşağı indiğimde yemek kokuları geliyordu.

Mutfağa girdiğimde masaya yumurtayı koydu, bana bakarak süzdü.

"Ayıldın mı?"

"Evet"

"Duş almak istersen kıyafet vereyim"

"İyi olur ama açım"

"Hazır"

Masaya oturduğumda etrafa baktığımda konuştu.

"Diğerleri, almaya gittiğimde jimin ve jungkook da işi pişiriyordu, odaya gitmişlerdi, bende bıraktım"

"İçmek bize yaramadı"

Güldüğümde omuz silkerek oturdu.

"Ben eğlendim"

"Eğlendin mi? İddia yı kaybettin"

"Parkta oturduğumuz andan bahsediyordum"

Sessiz kalarak kafamı salladım, tabağımı doldurarak yemeye başladım, bardakta olan kanı içerken arada ağızına zeytin atıyordu.

İyice doyduğumda geri yaslandım, kalktı, masayı topladığında konuştu.

"Dolabımdan giyin, banyo çekmecesinde yedek diş fırçalarından alabilirsin"

"Teşekkür ederim"

Mutfaktan çıkarak geri odasın gittim, dolaptan sweatshirt ve küçük olarak tahmin ettiğim eşofmanı aldım ve banyoya gittim, boxer bedenlerimiz aynı değildi, o daha cüsseliydi ve bende yanında küçük kalıyordum.

(Yoongi bunu okusaydı gözleri dolardı 😹😹)

Banyoya girip soyundum, suyu ayarlayarak hızla duş aldım, mandalina kokuyordu her yer, durulanıp çıktım, giyinerek geri aşşağı indiğimde tv açmıştı.

Yanına attım kendimi, kapı çaldığında açmaya gitti, içeri diğerleri girdiğinde güldüm, taehyung,jin ve jimin yavaşça içeri yürürken jungkook ve namjoon hızla kendilerini koltuğa atmışlardı.

Yoongi yanıma oturduğunda kendimi gülmemek için sıktım, yoongi geri yaslandı.

"Ne olmuş size böyle"

Sırıttığında anlımı omuzuna koyarak güldüm, taehyung ve jin, namjoon'a baktığında namjoon tv ye bakıyordu, jimin, jungkook'un kolunun arkasına saklandığında jungkook sarı saçları öptü.

"Sarhoşken oldu bir şeyler"

Jimin kafasını salladığında jungkook sarılarak güldü, taehyung ve jin aynı anda bağırdı.

"Namjoon"

Namjoon korkarak onlara döndüğünde ikisi de elini uzattı, yoongi ile kahkaha attığımızda namjoon ortalarına oturup ikisine de sarıldı, onlara döndüm.

"Namjoon, ikisine nasıl yetişiyorsun"

Omuz silkerek ikilinin saçlarını okşadı.

"Bende bilmiyorum ama böyle iyi hissediyorum"

Kafamı salladığımda diğerleri de gülerek ona baktı, ikisinin anlını öptü ve yoongi ye döndü.

"Kıyafetlerini kullansak sorun olur mu?"

"Rahatça takılın"

Kalktıklarında namjoon ikisinide kucağına alarak yukarı çıktığında jungkook ve jimin sessizce tv ye bakıyorlardı, yoongi onlara döndü.

"İkinci banyo aşşağıda, yıkanın hadi"

Kalktılar, jungkook, jimin'i kucağına aldı, odadan çıktıklarında gülerek arkalarından baktık, geri yaslandım.

"Tatlılar"

"Öyle"

Sessiz kaldık, kafamı geri yasladım.

"Yıldızlara bakıp hayal kuralım mı?"

Ona baktığım da güldü.

"Güzel teklif, kuralım"

Bende güldüm, yakınlaştığımızı hissediyordum.

/

sope : kışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin